Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 19. august 2017

Virkelig inspirerende!

Jeg er vokset op i et hjem med misbrug. Det var ikke mig, som blev misbrugt, men min mor. Jeg hadede min far, og det tog mig mange år at tilgive ham. Han er nemlig ikke sådan længere. Han har forbedret sig. Jeg kan se det, og min mor siger det. Men min mor... Hun er ikke lykkelig længere. Hun har ikke været det i  mange år.

Derfor blev jeg meget bevæget over dette foredrag. Det viser ligesom en indsigt i, hvordan det må føles, men samtidig følte jeg en enorm stolthed - på denne kvindes vegne! Jeg sidder faktisk med tårer i øjnene, og føler mig helt sådan "DAMN RIGHT!"

Det er vitterligt utroligt som ting får mig til at græde, men inspirerende ting, som Samra Zafars foredrag, gør mig virkelig glad.

Foredraget er fra Youtube, og det varer ca. 18 minutter. Jeg synes helt klart, at I skal give det en chance.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar