Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 26. august 2023

Had. Fordi jeg er træt af det

 Yeah... så det går ikke så godt med mig for tiden. Jeg ved ikke rigtig, hvad der er galt. Er det psykisk eller fysisk? Jeg ved det ikke. Men jeg er bare ikke... på toppen. Jeg så nogle nye billeder af Marilyn Manson som Lindsay har taget. Han ser godt ud. Han klarer det fint. Det er jeg superglad for. Så det er da altid noget. Det er sært, det med Marilyn Manson, fordi jeg har altid syntes at han var så utrolig sexet. Helt tilbage fra jeg startede med at lytte til hans musik i 1997. Hans udseende har ændret sig adskillige gange, men jeg aldrig, på noget tidspunkt, ikke syntes at han var sexet. Men det har aldrig været mere. Dengang jeg var ekstremt deprimeret, tilbage i starten af 2000, hvor jeg crushede for hårdt på Peter Steele, skrev jeg den ene kærlighedshistorie med ham og mig, og jeg har gjort det samme med Dave Mustaine. De hjalp mig. Men jeg har aldrig skrevet om Marilyn Manson. Ikke en eneste gang. Til gengæld har jeg haft en af de bedste drømme jeg nogensinde har haft, om Marilyn Manson. Vi var bedste venner, og jeg skulle til en jubilæumsfest på min folkeskole. Jeg ville ikke gå derhen alene, så jeg inviterede min bedste ven. Og vi drak så meget at vi dårligt kunne stå på benene. Men vi rendte rundt på skolen og tog billeder med et engangskamera. Jeg kan stadig huske den drøm meget tydeligt, især fordi jeg vågnede da jeg vækkede mig selv ved at grine højt. Hehe. Drømme  kan være de bedste - eller de værste. Heldigvis har jeg flest af de første.

Jeg har haft et flere dage langt skænderi med en ven. Og det begyndte at pisse mig så meget af, at René tog min telefon, og at jeg efterfølgende måtte "ghoste" min ven i nogle dage, fordi jeg bare ikke kunne komme ud af min vrede. Og det hele startede med at vi snakkede om makeup. Han sagde at den eneste mand, han kendte, der brugte makeup, var Marilyn Manson. Jeg sagde, at jeg mente at han nok mere bruger teatermakeup, men at jeg havde hørt, at han har sagt at han brugte MAC lipstick. Og jeg kommenterede "det er nok mere en kvindeting". Som i "læbestifter der er lavet til kvinder og ikke som teatermakeup". Så skrev han til mig "Stop med at kalde Marilyn Manson for en svans!" og det var sådan lidt fuldstændig... Out of nowhere. Jeg har aldrig nogensinde syntes at Marilyn Manson er en svans. Så skrev han at det var de norske black metal gutter, der var svanse, fordi de brugte makeup. Jeg svarede at de nok også brugte teatermakeup. Der var jeg efterhånden ved at blive ret irriteret. Jeg skrev til ham, at han skulle stoppe den der homofobiske snak, fordi det faktisk var ret ucharmerende. Det var hvad jeg troede at jeg skrev. Men min telefon havde rettet det til charmerende, og han tog det som en kompliment. Da jeg ville rette fejlen, var det at René tog min telefon. Så jeg skrev ikke til min ven i nogle dage. På et tidspunkt skrev han igen. And I just let it rip. Jeg fortalte ham, hvad jeg virkelig ville have skrevet, og at jeg forklarede ham de ting, han ikke forstod. Han skrev at det var uforklarligt, fordi det kun er for sex, de "gør" det, og ikke kærlighed, og at han altid havde set det som en sygdom. Så skrev han, at han var ligeglad, fordi han ikke selv er til sex længere (han er i en aseksuel periode for tiden), og jeg kunne ikke magte mere og skrev at jeg gik i seng. Så skrev han dagen efter, at han ikke er fordømmende. Jeg skrev at jeg var ligeglad med, hvad han syntes sex er, men at man ikke kan sige at homoseksuelle kun er homoseksuelle for sex, ikke føler kærlighed og at det er en sygdom, fordi de jo ikke kan producere børn. Og vores skænderi blev bare værre og værre. René blev muggen på mig, fordi jeg ikke havde (eller har) nogen tålmodighed med andre, mens jeg forventer at de har det med mig. Så jeg skrev til min ven, at vi måske skulle stoppe den snak inden vi blev uvenner. Så skrev han "Det er din egen skyld. Det du lider af. Vær dog klog". Det pissede mig af på så mange levels. Så jeg måtte tage endnu en breather, og så lige få ryddet op i det skænderi. Så jeg slugte bare min stolthed, sagde undskyld for at jeg blev vred, og bla bla bla, og det accepterede han. Jeg er stadig irriteret. Det er trættende at have en ven som ham, og jeg har egentlig ikke lyst til at have ham som ven længere. Men jeg ved ikke om det bare er et lige-nu problem, eller om det er et permanent problem. 

Damn. Jeg er så træt af had i verden. Alt slags had. Jeg har sagt undskyld til min ven for min reaktion, selvom jeg ikke føler at jeg burde. At slå ned på en bestemt gruppe mennesker med de årsager, han gav, er stadig dumt. Men det er bedre at bevare et godt venskab end at blive uvenner over noget, ingen af os rent faktisk er. Jeg er træt af had på internettet. Jeg forstår godt, at YouTubere bliver cancelled engang imellem, men jeg synes stadig, at de fleste af dem bør kunne tilgives efter et vist stykke tid. At hade Shane Dawson for ekstremt dårlige vittigheder og dårlig opførsel tilbage til 2008, er "so passé", og jeg synes at det er for fjollet og et low blow at blive ved med at bruge ham som indhold i YouTube videoer. Harry og Meghan? Jeg er ikke fan af Meghan og Harry. Men jeg hader dem ikke, jeg har ikke behov for at kommentere på Meghans tøj konstant, at sammenligne hende konstant. Samme situation med Kate og William. Hvad så, om deres ægteskab ser ud til at gå dårligt for tiden? Lad dem komme over det sammen, alene, uden at bore i det. Jeg synes at det er ærgerligt. Og en person, jeg ikke kan lide, Kim Kardashian, bliver grillet meget voldsomt lige nu, fordi alting går imod hende. Det fortjener igen. Måske bortset fra Jaclyn Hill, der er nødt til at lukke alle sine brands, som hun mere eller mindre har stjålet fra andre. Jeffree Star - leave him alone. Hvad så, om Britney er ulykkelig lige nu? Lad hende klare det selv. Vi, som offentlighed, kan ikke gøre noget alligevel. Hvis der opstår en ny situation, hvor hun har brug for hjælp, dvs. en ny freeBritney movement, så kan vi måske gøre noget. I virkeligheden er der ikke så mange, jeg ikke har sympati for. Men der er folk, jeg hader. Nummer 1 er Jennifer Aniston. I kan sikkert selv gætte hvorfor. Alt det "Oh, I'm so sad Brad left me for Angelina, but I'm one tough cookie"-pis hun lukkede ud, da Brad gik fra hende, og så sagde han selv, at det var fordi han kedede sig i forholdet. Brad og Jennifer har ødelagt Angelinas karriere, og det tilgiver jeg dem aldrig. For Angelina er den bedste skuespillerinde i verden. Jeg mener... Har I set de to Maleficent film? Salt? Girl, Interrupted? Mr & Mrs Smith? Og så synes jeg, at alle de kvinder, som har anklaget Marilyn Manson for noget, han ikke har gjort, skal opleve det, de siger han har gjort, bare fra en anden. For beviserne for, at han ikke selv er til den slags, er efterhånden ret højre. Men det er ikke noget, jeg går rundt og bærer på konstant. Det er ikke sådan, at jeg tænker på alt det her hele tiden. Og for det meste, når jeg har noget at sige om det, vælger jeg at sige det til nogen jeg kender, privat. I private samtaler, som ikke foregår over nettet. For se f.eks. med Mikayla Ni... Jeg kan lige pludselig ikke huske hendes navn what so ever. Men hende mascara-gate kvinden fra Tik Tok. Hun har en ekstremt udpræget dialekt, og folk har gjort sig umage med at finde gamle videoklips hvor hun ikke taler med dialekt. Folk har gjort nar af hende, og tidligere venner har lavet Tik Toks om at hun ikke plejede at snakke sådan i highschool. I mean... Det kan godt blive for meget. Let her be. 

Nok rant for mig for i dag. Jeg skal have dagligvarer mellem klokken 15-16. Jeg har købt SÅ meget frugt, jeg glæder mig supermeget til at spise frugt. Der er ikke noget bedre! Så med det vil jeg afslutte dette indlæg, og det meste er sikkert noget værre vrøvl, men det skal  der også være plads til engang imellem. Det håber jeg i hvert fald!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar