Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 31. august 2023

Sinéad O'Connor: "Rememberings"

 Hej. Dette er en sørgelig bookreview. Den slags er der også. Jeg var gået i gang med "Rememberings" af Sinéad O'Connor, og jeg manglede ca. 30 minutter, da hun uventet døde. Resten af bogen var sær at lytte til. Men jeg har færdiggjort den, og her er min vurdering. Bogen udkom i 2021.

Jeg lyttede til den på Audible. Den er skrevet af Sinéad selv, og hun læser den selv højt. Hun er fantastisk til det. Historierne, hun fortæller, er gribende, og hun har en fantastisk humor. Jeg tog en masse notater i starten, men til sidst sad jeg bare og lyttede. Hun var for interessant til at jeg kunne sidde og lave andre ting. Jeg synes ikke, at jeg vil afsløre noget her. Jeg ved godt, at det er noget, jeg burde gøre. Men jeg kan da sige, at det er rart at hun forklarer baggrunden for sine plader. Det kan jeg godt lide.

Men denne bog, som jeg meget kraftigt anbefaler at du læser eller lytter til, scorer mere end hvad den kan  opnå på min liste. Derfor er jeg nødt til bare at give den 10 RAP's ud af 10 mulige. Det er en bog, ingen kan fortryde at have læst.

Sinéad døde i 2023, af egen hånd, så vidt jeg har forstået, og det er altid trist. Hun var smuk altid, inden i og uden på, og hendes  musik ændrede manges liv. 1 minuts stilhed for Sinéad O'Connor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar