Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 7. august 2023

ROOTS!

 Det skal ikke være en hemmelighed. Jeg elsker bandet In This Moment, og især forsangeren Maria Brink. Jeg elsker alt ved hende. Hendes stemme er perfekt. Men jeg hørte "Roots" (igen) i går, på YouTube, og jeg tænkte om der var nogle nye kommentarer. Jeg sætter lige videoen ind her. Husk på, at jeg intet ejer af indholdet til denne video, det er en, jeg har snuppet fra YouTube.

Jeg blev glad for at læse de positive kommentarer under videoen. Det er altid fedt at læse gode kommenterer om et band, man selv elsker. Hvis nogen er i tvivl, kommer "Roots" fra pladen "Rituals", og jeg vil sige, uden at lyve: Den er spækket med gode sange. Sange som måske er nogle af de bedste, de har lavet. Indtil nu, i hvert fald. 

Men, der var en kvinde, der havde skrevet dette:

Hvis du har lidt svært ved at læse det, er det @angelacooter2080 der har skrevet følgende: "I just turned 46 yrs old. My friend introduced me to In This Moment a while back and I couldn't be more thankful (?) This song... THIS SONG made me realize that I DO NOT have to be talked to like a fucking idiot, treated like a dog shit on the bottom of his shoe, demeaned in ways that should've destroyed me. I never was strong enough to leave. Scared shitless. But the words to Roots, Joan of Arc, Big Bad Wolf turned me into a bitch I think. Getting my own place after 20+ yrs of marriage and never being myself. If I can do it, anyone can. JS"

Hendes kommentar er 3 år gammel, og den har fået 580 likes. Det må være så dejligt når man kan hjælpe en ved at lave noget, man elsker (musik), så simpelt, og alligevel potentielt livsreddende. 

Jeg synes at Marias tekster er fantastiske. 

That's all for now! Hav en god mandag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar