Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 25. april 2024

"Har I en hamster?"

 Du kommer ind i et hjem, hvor du ikke har været før. Du kommer som sosu-assistent. Det første, du ser, når du kommer ind, er en sort kat, der byder dig velkommen på den bedste diva-facon. Du nusser hende lidt, og arbejdet bliver overstået. Du har set billeder af en anden kat, og spørger hvor mange vi har. Jeg svarer, at vi kun har den ene. På vejen ud, ser du disse to:

Du stopper op, kigger på dem og spørger "Har I også en hamster?" Akavet tavshed breder sig. En hamster. En freaking hamster, i en skinne som disse, når der er en kat der går løs i hjemmet?! Are you kidding me?! Jeg siger ikke, at jeg er klogere end andre mennesker. Jeg vil tro, at jeg ligger lige under, eller måske lige midt i gennemsnittet. Men de to legeskinner med kugler der er en halv hamster i størrelse pr styk, er ikke beregnet til en hamster. Og hvilken hamster gider at løbe den samme vej igen og igen? Hvis det var udviklet til hamstre, ville det være det mest mislykkede stykke legetøj ever. Den røde skinne ville hamsteren være nødt til at bakke i!

Det er ligesom når jeg har haft rengøring (tro mig, jeg er evig taknemmelig over, at kommunen har valgt at hjælpe os med rengøring, når nu vi ikke selv kan), men når jeg så kommer på WC efter de er gået, og ser flasken med wc-rens stå ved siden af toilettet i stedet for bagved, bliver jeg lidt irriteret. Og når jeg så tager den for at sætte den på plads, og det så viser sig, at låget slet ikke er sat ordentlig på, så wc-rens løber ud over mine klinker... no. I don't deal with that shit. Hvad hvis Bella kom og sniffede til den flaske og kom til at vælte den, og fik det på sine trædepuder? No more Bella in this life. Det er ikke supersvært lige at sætte låget på, når man har hældt rensen ned i toilettet. Det burde det i hvert fald ikke være. 

Nå. Det var bare et lille surt opstød jeg lige skulle af med. Jeg har fundet et godt emne til i morgen, synes jeg, når det er Mental Health Day her på bloggen. Jeg har glemt hvad nummer, men jeg startede i februar, så det må vel være #03... 

Sov godt, alle! Jeg håber at jeg kan sove, jeg er minus træt, og jeg har en tendens til at sidde oppe hele natten og sove min dag væk. What a bad idea.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar