Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 23. april 2024

The scent of Rikke

 Jeg har nu, efter at have tænkt over det i nogle dage, taget mig sammen og har fået sniffet til nogle forskellige parfumer. Jeg har været igennem alle dem, jeg har. Hvilket er disse:

DKNY "Be Delicous", Versache "Bright Crystal" & Davidoff "Cool Water"

Naomi Jon "Kiss Me", "Bite Me" & "Taboo"

Carven "Dans Ma Bulle", "SUPÆR ÆTHER", "ÆTHER XTRÆM"

Memo Paris "Marfa", Lancôme "Idôle", Ralph Lauren "Ralph's Club", Clean "Simply Clean", Clean "Rain".

Så, dette er alt, hvad jeg har. Både full size, de mere "small size" samt prøverne. De får nu alle en karakter, som jeg har givet dem efter et "snif". De får deres karakter (0-10) i den rækkefølge, de er sat ind her. Så vi begynder med "Be Delicious" (edp), som jeg har valgt at give 8. Den er en af de lette, den er ikke syrlig, men den er let. "Bright Crystal" (edt) er en mere luksuriøs duft, og den er også forholdsvis let. Jeg giver den 9. "Coolwater" (edt) er en meget let duft, som jeg ikke synes holder så længe. Men den er virkelig lækker. Den får 9. 

Vi rykker videre til Naomi Jon. Alle hendes 3 dufte er edp. "Kiss Me" vil jeg nok kun give 4. Den skulle være 'sød', men det synes jeg ikke den er. Den har bare en sær duft af shampoo eller rent sengetøj. "Bite Me" kan jeg faktisk bedre lide, den har lidt mere krop i sig, og derfor smider jeg en karakter på 6 efter den. "Taboo" har en duft der minder om pudder fra gamle dage. Ens bedstemors pudderdåse. Det er det, den dufter af. Det er ikke dårligt, men ikke fantastisk, og jeg vil nok give den 5. 

"Dans Ma Bulle" (edp) er ret kompliceret. Den har en lidt syrlig duft, men samtidig er den også forholdsvis tung. Den oser af penge. Og den får en karakter på 8 fra mig. "SUPÆR ÆTHER" er lidt mere tør i det, men stadig som at befinde sig i en botanisk have. Den er virkelig fantastisk. Jeg burde give den 10, men den er ikke perfekt, så den får 9. "ÆTHER XTRÆM" har en sødlig duft, som er en duft, jeg har lyst til at bade i. Der er ikke noget syrligt over den, hvilket jeg ellers foretrækker, men det virker for den. Den får 10, uden tvivl. 

"Marfa" (edp) er mystisk, den er dyb, blomstrende, den er velkommen i fullsize hvis nogen vil give mig en. Og jeg vil give den en karakter på 7. "IDÔLE" (parfume) er faktisk lidt mere syrlig end dem der ellers har haft bare lidt syrlig duft. Den er ikke specielt fremtrædende på andre områder, men den er virkelig god. Jeg vil nok give den 9. Jeg har lige prøvet den på mit håndled, og det er muligt at den rykker op på 10. "Ralph's Club" (parfume) er en syrlig maskulin duft. Det er også en unisex duft, men jeg kan godt lide den. Den har en duft af  sex. Den dufter af sex. Den får 9, men den er brøkdele fra 10. "Simply Clean" er meget 'clean', det en duft, som man gerne vil have at ens rene sengetøj skal dufte af. Den træder ikke frem på nogen måde, og er lidt middelmådig. Jeg vil give den 5. "Rain" er lidt på samme måde som sin forgænger. Der er ikke noget specielt spændende ved den. Derfor får den også kun 5.

Så en konklusion må være, at jeg har brug for at investere i ÆTHER XTRÆM og Ralph's Club. Det må komme på et senere tidspunkt! Jeg har planlagt hvad mine penge skal bruges på her til maj, og jeg glæder mig allerede ekstremt meget! 

Hvis du nåede hele vejen hertil: tak fordi du læste med, og husk at jeg værdsætter det utrolig meget. Jeg har igennemsnit 11-15 visninger per indlæg, og det er noget anderledes end i gamle dage, da jeg lå på over 1.000. Men som sagt; ingen blogger længere, og man kan ikke altid regne med at andre mennesker synes at det man har at sige er interessant. Og det er noget, man må finde ud af selv. Jeg har valgt at være glad for jer, som vender tilbage gang på gang, i stedet for at være ked af det over, at ikke mange finder mig interessant. Jeg er ikke et interessant menneske. Så I får alle et virtuelt kram, hvis I vil ha' det. Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar