Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 10. februar 2012

Handicappede tilstande

Jeg blev klippet i går, på min farmors regning. Det dejlige kvindemenneske! Hele 500 kroner havde hun sat ind på min konto... Hold da op. Resultatet blev der her:
Her er det - smukt, ikke? Jeg meget glad for det.Jeg har fået klippet omkring 10cm af. Det er så lækkert.

Kim som i "Kim & Majbrit" har ringet i dag. Det er meningen, at vi skal have en hyggeaften, men René har simpelthen så ondt. Min farmor kommer hjem hos min mor & far på søndag, og jeg vil gerne med. Men jeg vil også gerne være sammen med René. Nå, men det er så bestemt, for der kommer mennesker med børn som larmer sygt meget. Så er intet dilemma.

Jeg skal faktisk ned og købe ind nu... Kvickly lukker om 1 time, og René skal glo på alt. Det tager ca. 25 minutter at gå derned i vores handicappede tilstande. Såøh... Det bliver en kort blog.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar