Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 14. februar 2012

Skide højre side!

Om 2 minutter er klokken halv ti. Jeg har ikke fået udført en masse, men René har ikke været væk så længe. Jeg regner med at skynde mig mere i morgen, og lige få lagt tøj på plads, pakket vasketøj i form af håndklæder og viskestykker. Det skal jo også vaskes.  Jeg har sindssygt ondt i højre hofte, og jeg tror jeg ved hvad der er galt. Jeg har sjældent ondt i venstre hofte. Men den højre har jeg ofte rigtig meget ondt i, og jeg sidder og læner mig til højre konstant, og jeg går også og hælder mod højre, når jeg f.eks. er nede og handle.


Hvorfor sker det? Jeg er nysgerrig på, hvad det kan være. Jeg kan godt regne ud, at jeg får en "Bestil venligst tid" tilbage, men jeg vil faktisk gerne lige have det tjekket. Mit bord kører rundt, min stol bliver skæv og pis og lort.  Der må være en anden ting end fysioterapi at stille op? Men det er der nok ikke. Typisk.

Jeg vil gøre klar til at hoppe i seng - René skal på BOMI i morgen. Heldigvis skal jeg ikke smøre madpakker. Hæhæ. Ej, men jeg vil pakke sammen nu og gøre klar til at flytte ind hos René. I kan slet ikke forestille jer, hvor meget jeg savner ham!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar