Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 10. marts 2015

Rygsmerter er en bitch

I søndags kom jeg tilskade med ryggen, og lad mig sige: det er ikke blevet bedre med tiden. Jeg kan næsten ikke gå. Det gør så latterligt ondt, at jeg ikke engang har grædt - det plejer jeg ellers altid at gøre. Mine smerter ligger på  9 på 10-skalaen, hvor 10 er "jeg kan ikke gå og er mere eller mindre indkontinent" Jeg er på piller - blandt andet Tramadol. Jeg tager sådan en cocktail af flere forskellige præparater.

René knokler som en sindssyg for at holde sammen på husstanden, og han er helt smadret. Jeg har det virkelig dårligt over at jeg ikke kan hjælpe til, men det kan jeg simpelthen ikke! Jeg er fuldstændig ubrugelig lige nu!

Jeg ligger i sengen meget mere end jeg har lyst til. Det sker sjældent, men altså nu. Jeg tror faktisk, at jeg nu, efter blot noget der ligner 40 minutter eller måske kun 30, bliver nødt til at trække mig tilbage og gå derind igen. Grr...

Rygsmerter er en bitch. Yeah, that's right. I said it. We all know. B I A T C H.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar