Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 30. marts 2015

Jeg har sgu lige prøvet at mærke frisk luft

Hey... Det er mig. Jeg skal gå nu. Jep. Ud. Gå på mine fødder, strække mine ben og mærke vinden i håret.

.... Og ja.

Jeg kom ret hurtigt tilbage. You would think that, men jeg nåede bare ikke at skrive ret meget før vi gik, for turen var faktisk et mærke værd. Cool! Jeg har ondt nu, sure I do, men sådan er det jo bare, jeg kan ikke regne med held hver gang. Jeg er stadig superglad for min rollator, men det bliver ulige nemmere, når vi får købt en kæde til den, så den kan stå dernede og se smuk ud, selvom jeg ikke benytter den.

Mand... Der er også det dér køkken, der skal ordnes... Måske bør jeg i virkeligheden nok i stedet ordne det, frem for at sidde og blære mig med mine gåture... Ellers hænger det mig over hovedet og skal fikses lige inden sengetid og så går det hele i kaos og alt det dér - det gider jeg altså bare ikke. Jeg må hellere få det ordnet nu. Jeg håber ikke at René har nået at starte "Kingdoms of Amalur: Reckoning" op. Jeg er i gang med at anmelde det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar