Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 18. august 2015

The D-word (s-ord på dansk)

Øv! Klokken er ikke engang halv ni om formiddagen, og jeg er allerede ved at dø af sliksult! Jeg har bestilt en masse frugt, som forhåbentlig snart kommer til min dør, så jeg kan få stillet bare lidt af den forbandede trang til sødt.

Hvad nyt er der ellers? Ud over at min mand vil skilles fordi han mener at det er det bedste for mig, fordi jeg har brug for lidt tid alene, hvor jeg kan være uafhængig? Så tror jeg ikke, at der er sket det helt store.

Jeg er bare så træt af at gøre alt for min ellers så dejlige mand, og så springer han S-ordet på mig, fuldstændigt uventet. Jeg havde ikke set det komme! Jeg hader bare den slags. Jeg synes at det er noget virkelig øv.

Men der er vel stadig tid til at "vende skuden", så jeg går og spekulerer på, hvad JEG kan gøre for at deltager aktivt i at få et godt forhold på benene igen. Først tænkte jeg på et slags spil af en art, jeg ville lave selv, men jeg ved ikke, hvad emnet skal være, og hvordan det skal se ud. Så jeg tænker videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar