Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 15. november 2016

En masse galde - (SOM NU ER SLETTET)

4kg. Det vejer Emma cirka. Og i dag er hun totalt mor-syg. Hun går direkte efter mig. Jeg gik på wc efter at have givet hende mad klokken 18:00, og da jeg var færdig med at tisse, kunne jeg godt se, at jeg blev nødt til at gøre noget - hun ville ikke spise, hun gjorde alt for at få min opmærksomhed, og gik samtidig rundt og miavede på en måde, der indikerede at hun ikke var utilfreds, men måske snarere havde ondt et sted. Så, som den overbekymrende mor, jeg er, tog jeg hende op. Jeg "fangede" hende i køkkenet, og vi satte os  på den stol, der stod derude. Og så måtte jeg sidde med hende på armen, nusse hende, snakke med hende og kysse hendes hoved i TYVE MINUTTER før hun valgte at smutte. Min venstre arm rystede til sidst. Jeg var lige ved at opgive. Hun er ikke helt let. Hun har ikke spist det mad, jeg gav hende, end ikke ænset det, selvom hun har set det, men hun er stoppet med at gøre alt for at tiltrække sig min opmærksomhed.
Dette billede viser Emma på hendes nye plads, som er et mindre bord med kradsetæppe på. Det hedder vist bare "Kradsetæppe Patchwork", jeg har købt det hos zooplus.dk til 60 kroner, og hun elsker det. Under bordet er hendes bakke til hendes legetøj, som hun kan administrere, som hun vil, og allernederst i højre hjørne, kan man lige ane hendes Funny Dome. 

JEG HAR SLETTET RESTEN AF DETTE INDLÆG, FORDI JEG ER PSYKOTISK, OG IKKE VED HVAD JEG SELV HEDDER. SÅ JEG UNDSKYLDER FOR ALT VRØVL SKREVET, OG HÅBER IKKE AT NOGEN HAR TAGET SKADE.

1 kommentar:

  1. Ønsker jeg kunne give dig en kram men jeg sender en til dig i tankerne <3
    //Hatten

    SvarSlet