Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 23. november 2016

Why don't you laugh at it!

DAMMIT! 8 dage til den 1. december, og jeg har endnu ikke fundet på Renés julekalender! Dammit, dammit, dammit! Jeg har en idé om 24 små "lovenotes", leveret på forskellig vis, men jeg er ikke kommet frem til noget endnu.  Jeg er lidt blank...

Jeg har heller ikke ordnet nær halvdelen af de julekort, jeg skulle, og jeg har allerhelvedes travlt, hvis jeg skal have dem ud inden jul. Så faktisk har jeg ikke tid til at sidde her og skrive indlæg om de ting, jeg skal nå - noget mere gavnligt ville være, hvis jeg bare nåede dem. You catch my drift?

Jeg ville faktisk også bare lige komme frem fra min grotte og sige:

WOOHOO!

Cigarfar har uploadet nye billeder! Tjek dem ud og grin som du ikke har grint siden sidste gang 😂

Ingen kommentarer:

Send en kommentar