Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 21. november 2016

... Men i det mindste er jeg ikke med rogn

Nobody knows the sorrow... Hvis bare jeg havde mulighed for at købe lige hvad jeg ville... If only I had all the money in the world... Of course I would share it with you guys, but my share of the fortune, I would spend on being prettier: By buying expensive, luxorious makeup-brands, and have af head full of gorgeous hair.

But I don't, so I can't. Bitch-world, I hate this place.

Good news is: Jeg er ikke gravid! Netop som jeg ikke har haft sex i 4 år, og ikke troede at jeg vejede 500kg for meget, viste det sig, at det ikke var en lille Rikling eller Renælling, men simpelthen godt gammeldags FEDT. Fedt og masser og masser af vand. Jeg æder vanddrivende piller i stor stil, men det er lidt som om de ikke fjerner det vand, noget af det andet medicin, jeg tager, skaber. SHITTY SHIT! Jeg tager lige nu 160mg Furosemid i døgnet. Den anbefalede normaldosis er 40-60mg dagligt. Men okay - jeg er en "heavy lady". Jeg blev vejet i går, og - jeg blev positivt overrasket, selvom den var højt oppe. I dag regner jeg med, at hvis René ikke har for ondt senere, vil jeg tage ham med på en mindre gåtur. Bare lige for at komme ud og få lidt frisk luft. Jeg har (som nævnt) en BATSHIT INSANELY dårlig dag i dag, og en lille gåtur i aftenbrisen vil være det helt rigtige for mig, tror jeg 😀

Jeg har lavet en ansigtsmaske med bentonitler i dag. Jeg lavede en prøve til armen i morges, og der var ingen allergiske reaktioner. Da jeg fjernede den fra mit ansigt efter 5 minutter (det var så godt nok en ny blanding, men bare med mere vand i), var min hud helt rød og nogle steder, en smule hævet. Jeg smurte det med noget creme. Det er næsten væk nu. Så det var da godt for noget. Shitty ass bentonite clay!

I desperately need a wig. A real cool one. Red. With beachwaves. Or something like that. Maybe I need new shooes or new cups for my headphones. Speaking of: Why are they "on", when I'm not listening to anything? I gotta fire up for something. "It Was Always You" med Maroon 5. God, I love that song! 💓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar