Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 30. juli 2011

Hvis du har en god titel, så sæt den ind her!

Jeg har virkeligt sygt ondt i mit venstre ben. Jeg har lyst til at skrige. Det gør ondt uanset om jeg ligger, sidder, står eller går. Det er sådan en ... hmm... "indre" smerte, der når helt ud til huden. For helvede, altså.

Det er sgu bare... Øv, altså. Jeg har taget 2 Ipren, men nu er jeg egentlig ret overbevist om, at det var seriøst dumt. Det er noget hø! Af den grove slags! Men jeg magter ikke at sidde her, at ligge i sengen og what not. Jeg er bange for, at der er noget alvorligt i vejen... Måske er der en nerve i klemme? Jeg har bare ikke... Jeg kan ikke rumme mere sygdom. Nu er det ved at være nok. Det ER nok! Nu skal det ben sgu da se at komme i orden, så jeg kan holde ud at være et sted. 

Her er lidt koldt her i formiddag. Nårh... Det indendørs termometer siger 27 grader. Her er bare så rart afkølet. Skønt. Faktisk burde jeg tage en lur. Jeg er vildt træt.