Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 28. juli 2011

Woohoo!

Jeg må nok indrømme, at jeg er lidt for begejstret for den lejlighed, vi fik tilbudt i tirsdags. For chancen for, at vi får den, er minimal. Vi står nummer 12 på listen... Man kan håbe at en masse er på ferie og derfor ikke kan svare. De skal have svaret senest på tirsdag (2/8-11). Det håber jeg, og at nogen har fundet lejlighed andet steds. Men jeg er næsten overbevist om, at vi ikke får den lejlighed, selvom jeg håber det som en syg høne. Hvis en syg høne håber den slags. 

Jeg har haft meget ondt i ryggen i dag, men jeg er vist i bedring nu. Det er fandeme rart, for det gjorde fandeme ondt! Jeg har friturestegt fiskefileter i dag - på en almindelig pande, og de er fandeme ... Altså, mine øjne er helt tågede. Men pomfritterne kom i ovnen. Det var en ganske lækker middag, og det er jo rart. René siger at jeg er begynd at spise mere efter jeg er stoppet på Keppra. Ups. Det kan godt skyldes at jeg er sat op i Frisium. Men under alle omstændigheder er det noget bæ at jeg er begyndt at spise mere. Jeg må altså lige selv holde øje med det. Det er vist kun aftensmaden, det drejer sig om, men jeg er ikke sikker, og vi skal lige snakke lidt mere om det.

Jeg har ødelagt min kontorstol. Og nu har jeg tilsyneladende også ødelagt Renés. Typisk. Jeg er gået i gang med at oplade min telefon, det kommer til at tage en 5-6 timer, fordi den er under det anbefalede. Psh. Jeg må jo gøre som manualen anbefaler.

Hold da kæft, mand, jeg er bleve supertræt, efter jeg har lavet det dér mad. Pyha... Vildt. Vi bestiller i øvrigt mad fra Superbest her i morgen, regner jeg med, det kommer vist mandag, men det kan man jo lige tjekke. Jeg glæder mig til min krop går i orden, så jeg kan komme med ned og handle. Jeg hader at sidde herhjemme mens René er nede og købe sodavand. Det er så træls. Jeg skal have lagt budget for august måned. Regningerne, der skal betales mandag, må da vist i øvrigt være tikket ind i netbank nu. Jeg tror sgu, at jeg lægger mit budget nu! Den slags elsker jeg jo. Hehe.

Og jeg må huske ikke at glæde mig til at flytte ind i den nye lejlighed, for det sker ikke denne gang.