Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 17. juli 2011

Skidt

Jeg har lige spist ½ portion pasta med friskrevet parmesanost. Noget, jeg spiser ganske ofte. Men i dag fik jeg sygt meget kvalme, og nu drikker jeg et glas cola, som jeg faktisk også får det dårligt af. Jeg har det rigtig skidt. Mon jeg er ved at blive syg? Jeg håber det ikke, det magter jeg ikke. Jeg har hovedpine. Fryser lidt, men sveder samtidig. Dog ikke koldsved. Pyha... Det er slet ikke rart, det her. Jeg burde nok gå i seng, men jeg har så meget, jeg skal have ordnet. Men bare synet af pasta gør mig dårlig, og der står en gryde med pasta, der skal vaskes op. Eller i hvert fald skylles af. Jeg får kvalme af at se på det og lugte til det. Uadr.

Jeg tror faktisk, at en lur er på sin plads. Jeg har bare sovet hele dagen, men altså... Jeg har det virkelig skidt.