Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 22. februar 2016

Jeg kan lide at sove længe

Jeg er ... Et kedeligt menneske. Jaja, det kom ikke som en overraskelse, jeg ved det godt. Jeg er en tarvelig hustru, der ikke gør særlig meget spændende for sin mand, som ikke har mulighed for at gøre noget særlig spændende på egen hånd. Same shit with Emma. Jeg er ikke engang fyldt 36, jeg er tæt på, men jeg er der ikke endnu, og allerede er jeg dødkedelig. Fuck det lort. Jeg må ændre mig. Nagging old hag.

De to næste dage skal jeg op klokken 8. Ved I hvad? Det gider jeg ikke. That's right. Jeg GIDER ikke at stå så tidligt op. Og det er da ikke fordi jeg bare kunne gå tidligt i seng og stå tidligere op. Det er fordi selve tanken om at "stå tidligt op" stinker! For klokken 8 er jo dybest set ikke tidligt, hvis man går i seng i god tid. Og lige nu er den kun lidt over halv ti om aftenen.

Jeg har det bare så dårligt i dag, jeg ved ikke hvorfor. Inden i, altså, sådan... "psykisk". Min depression banker mit liv oveni hovedet. Jeg magter snart ikke det her længere. Jeg tror, at jeg forsøger at ordne mine pligter, og så vil jeg gå i seng. Og så tidligt op. Psh. Den, der opfandt det, burde skydes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar