Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 16. juli 2016

Jeg er gået under jorden - med succes!

Haha. Katja fortalte mig i går, at min gamle folkeskoleklasse skal holde 20 års jubilæum i år, og den eneste, de ikke kan finde, er MIG - og de har spurgt hende, om hun ville levere invitationen videre. Selvfølgelig kan de ikke "bare sådan" finde mig, eftersom jeg er gået under jorden, men jeg har jo heller ikke facebook, og er man ikke på facebook, er det nærmest det samme som at man ikke eksisterer. Mine forældre og mine svigerforældre er på facebook. Jeg er ikke. René er heller ikke. Mine forældre bruger dog ikke deres. Men mine svigerforældre bruger deres dagligt, og svigerfar er kommet på instagram. Haha. Jeg er totalt uden for alt hvad der har med det dér at gøre - men jeg har en blog, og det bliver jeg nok ved med lidt endnu. Jeg nyder den stille og ro, jeg har, når jeg kan sidde her og skrible ting ned, dybt kedelige som vildt spændende, og det er blevet som et slags... hvad skal man kalde det... rekreations-rum for mig.

Men her i aften, inden vi går i seng, skal jeg læse en novelle for René, og jeg er specielt spændt på i dag, for det er en af mine yndlings. Det er ikke fordi han er så nem at have med at gøre, ham René, når nu jeg har bedt ham om hjælp til at vurdere de noveller, jeg har udvalgt (en historie til en anden dag).  Jeg overvejer at sluge min stolthed og spørge hans niece, Cenia, om hun vil læse den igennem, samt korrektur på den, når jeg er færdig med alle rettelser. Hun er sygt klog. Det nager mig bare lidt, for hun er 13 år yngre end mig, og mit ego og min stolthed vil ikke samarbejde over at spørge om hjælp fra en, som ikke alene er så meget yngre, men samtidig er 5 gange så intelligent som jeg selv er. Meeen.... Ja.

Der sker vel ikke noget ved at spørge hende, andet end at jeg måske får et bedre resultat end til at starte med.  Og hun kan jo bare sige nej, hvis hun ikke har lyst.

Jeg vil lige smøre noget mad til René og mig selv. Af uvisse årsager spiste vi ret tidligt i dag. Og jeg har lavet en hel masse oprydning, så det er lige til at gå til - Yay on that one!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar