Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 20. juli 2016

Mangel på tid

Jeg er ikke ligefrem en flittig blogger for tiden, hm? Jeg har supertravlt. Jeg bruger ca. 85-90% af mit døgn på at SOVE. Jeg ligger ikke bare i sengen, jeg sover. Jeg er så træt. Vi købte de der elevationssenge blandt andet så vi havde mulighed for at ligge ned og se tv, så kunne hovedenden rejses, og fodenden kunne også rejses, hvilket især ville være godt for mig, fordi jeg har vand i benene og fødderne. Men hvad er der sket? Så snart jeg tænker på sengen, falder jeg i søvn. Jeg er ikke i stand til at ligge og se fjernsyn. Jeg falder i søvn. Og man må ikke have nogen af enderne hævet, når man sover, fordi man kan risikere at ødelægge dem, når man rejser sig fra sengen, hvis man ikke tænker over det, og ikke sænker dem inden man stiger ud. Så jeg bruger stort set aldrig elevations-delen i sengen, selvom jeg sover hele tiden. Jeg er kun oppe, når jeg ikke kan kæmpe Renés "krav" om mad væk længere. Ofte får han først morgenmad klokken 12, fordi det er der, jeg kan overkomme at stå op, hvis jeg spiser med, går jeg som regel i seng lige bagefter, og sover frem til jeg skal lave aftensmad... Jeg har i dag sovet efter aftensmaden også.

I dag har jeg også fået ny stol. Meget smuk, men noget uhandy. Jeg skal virkelig vænne mig til den, men det kommer vel med tiden. René får sikkert en i næste uge, hvis han kan magte at sidde i min. Det er meningen, at vi skal deles om min indtil på fredag, der ringer ergoterapeuten og spørger ind til, hvordan det går, og så skal vi have fundet ud af, om René kan bruge den. Hvis han kan, kommer de med en. Denne stol er, som den gamle, med elektrisk hæve/sænke-system. Den gamle blev opladet én gang i de 2 år, eller sådan noget, jeg havde den, fordi jeg ikke hævede eller sænkede den hele tiden. Den var for høj til mig.  Men nu har jeg jo så fået denne nye, som helst skal oplades en gang om ugen.

Nå, jeg må nok hellere gå i seng, sgu, klokken er faktisk temmelig meget, i forhold til, hvad tid jeg skal op i morgen! Jeg havde slet ikke set det! Nå, men jeg har stadig 6 timer fra nu til at sove! Så jeg må se at komme i seng. Øv, jeg havde ellers sat mig for at skrible lidt mere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar