Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 4. juli 2016

Thanks for reading!

Whaaat! Hvorfor har butikkerne altid udsolgt af de ting, man skal bruge, når man har opdaget for sent, at man skal bruge dem, så man ikke kan nå at bestille dem på nettet? Argh! Jeg blev lidt irriteret over præcis det scenarie i dag. Kirsten havde fødselsdag i går, og først i lørdags kom vi i tanke om "Hey - vi skal sgu da se at få købt en gave". René skal nemlig derned i dag. Så hvis jeg havde bestilt varerne, havde de tidligst været fremme tirsdag, og René skulle jo ikke derned tirsdag, han skal derned i dag. Så jeg tjekkede The Body Shops hjemmeside ud, fordi jeg ved, at de har en fysisk butik her nede i Køge. Jeg fandt nogle ting, jeg syntes var cool. I dag, da de åbnede, ringede jeg for at høre om jeg kunne få dem sat til side så René lige kunne hente dem. Og hvad skete der så? De havde ikke halvdelen af varerne på lager. Og jeg kunne ikke forstå hvad hende, jeg snakkede med, sagde! Det var ikke engang fordi hun snakkede udenlandsk eller bare dårligt dansk - der var bare så meget støj på linjen! Det var helt vildt. Men jeg havde startet med en indkøbsliste med kokos, ændrede den til jordbær. De kunne ikke levere noget af det. Så da Basse hentede René og kørte ham hen til The Body Shop, havde vi (hende, René og jeg) aftalt, at René måtte finde en løsning dernede. Så nu har han lige ringet og fortalt mig, at han har købt dele fra en serie med moringa, og at jeg aldrig får lov til at komme ind i den butik, fordi vores budget ikke vil kunne holde til det. Hehe. Men nu får Kirsten i hvert fald lidt beautystuff fra The Body Shop. Det rimer næsten. Aaaa-lright!

Emma, det stakkels lille væsen, har fået flyttet sin permanente madspiseplads. Det betyder, at vi ikke længere automatisk kan se, om hun har mad eller ej. Som udgangspunkt har hun altid mad, Men til tider har hun ikke. Her for kort tid siden, blev JEG irriteret, fordi hun blev ved med at opføre sig mystisk. Hun hoppede op på mit bord og sad her bare og rakte sine forpoter ud efter mig. Til sidst sagde jeg til hende, at jeg ville gå ind og se, om hun havde noget mad. Hun fulgte ikke efter mig, men da jeg kom derind, var begge hendes skåle næsten tomme. Hendes vand fejlede dog ikke noget. Men hun havde kastet op. Dammit! Det er sket et sted imellem i går aftes og frem til her i formiddags, og det virkede ganske frisk, så jeg vil skyde på omkring daggry eller sådan noget. Så jeg gav hende noget tørfoder, noget rent vand, fjernede naturligvis opkastet, og nu er hun derinde og spise, kan jeg høre.

Men René er som sagt kørt afsted til Lund (ved Rødvig), og i dag skal jeg tage mig af en medicinlevering og en dagligvarelevering. Hvad jeg ellers skal lave, ved jeg ikke. Sikkert sove. Jeg er dødsenstræt. Har det samtidig lidt skidt. Det føles som om jeg er ved at få halsbetændelse, men det ved jeg godt, at jeg ikke er. Jeg skal bare have gang i at drikke noget væske. This morning is way too dry! Jeg har den overbevisning, at jeg vil sætte vores dvd'er i orden. Men problemet er... Hvilken orden. Right? Skal det være efter alfabetisk orden, franchise, genre... Det er faktisk ikke nemt! Det, der i virkeligheden måske er nemmest, er at tage hvert rum i dvd-reolen og give den et bogstav eller et tal, måske begge dele og så bare skrive, hvad der står i hvert rum - og så gemme den fil, have den liggende, så er nemmere at finde dvd-filmene, når man gerne vil se dem, men samtidig bliver hidsig fordi man skal lave ALT efterfølgende om, hvis man tilføjer en dvd, der f.eks. starter med "J" - så skal alle rum herefter have en update. Men hvis man så bare kan sætte den nye film, man har købt med "J" ind i det ledige rum, så er det jo selvfølgelig det, man gør. Simple as. Jeg tror, at jeg vil gøre det allerede nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar