Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 14. juli 2016

Jeg er stadig i live!

NØJ hvor er jeg stolt af min lille Miss Emma! Hun er omtrent den klogeste kat jeg nogensinde er stødt ind i. I går skete der følgende: Jeg stod op. Jeg var træt, jeg havde sovet det meste af dagen, og jeg stod op for at gå på wc. Emma og René lå og sov ved siden af mig. Jeg vågnede fordi jeg skulle tisse.

Så jeg gik på toilettet, og satte mig til at tisse. Men undervejs faldt jeg i søvn, og vågnede da jeg bankede hovedet ind i væggen overfor mig, væltede sådan lidt ned, tippede og bankede hovedet ind i vasken, hvorefter jeg faldt, og slog hovedet på nogle rør. Og så lå jeg der. Og jeg råbte på René. I noget der lignede et kvarter, nonstop, jeg skreg så meget at det gjorde ondt.

Så kom Emma. Jeg sagde til hende "Gå ind og væk far". Fandeme om hun så ikke gjorde det! Jeg kunne høre at hun begyndte at miave virkelig højt inde i soveværelset, og René vågnede og sagde "hvad er det, lille skat?" og SÅ kunne jeg råbe ham op. Så kom han ud og hjalp mig op.

Aww... Hvis hun ikke fortjener en tapperhedsmedalje, så ved jeg ikke, hvem der gør! Min søde, lille smukhedsprinsesse!

Hvad er der sket siden sidst jeg skrev... Der er vel egentlig ikke sket så meget. Min niece fylder 12 år i dag. Tillykke Iben! Woohoo! Håber du får en god dag! Vi tænker på dig :)

Ellers har jeg vel egentlig mest været koncentreret om at sove. Jeg sover en del. Det grænser sig ikke til det groteske, den grænse er overskredet for længst. Jeg har modtaget en tid hos endokrinologisk ambulatorium den 12. oktober. Wauw. På tirsdag kommer en ergoterapeut og en mand med nogle stole fra kommunen, som vi skal teste, og se hvilke vi sidder bedst i. Og så skal vi forhåbentlig have de stole, vi kan bruge. Jeg ved det ikke. Jeg ved ikke noget mere.

René vil have at jeg skal drikke saftevand. Saftevand! Jeg hader saftevand. Og han ved det godt. Jeg ved ikke, hvorfor han altid skal bestemme, hvad jeg skal spise og drikke. Han går med tanker om at blive vegetar, og derfor spiser vi stort set ikke kød længere. Jeg har jo så heldigvis en dejlig mand som er villig til at erstatte de vitaminer og mineraler, vi går glip af, med diverse grøntsager. Men René er ikke så glad for grøntsager. René kan bare godt lide de former for Quorn køderstatninger, man få. Dvs. bidder, kyllingefileter og fars. Det er det, vi bruger. Man kan vist også få nuggets. Men dem spiser vi ikke. Så vi er jo ikke sådan rigtigt vegetarer - det er fuldstændig åndssvagt. Det, der foregår, er garanteret, at jeg mangler en masse vitaminer og mineraler, fordi vi meget sjældent for dækket vores behov, og modsat René, går jeg jo ikke udendørs, og slet ikke når solen skinner.

Menøh... ellers, nu hvor jeg har fået Windows 10, er jeg All Happy Face. I LOVE it! Det er så simpelt! Windows 8, som faktisk også var ganske simpelt, virker som en labyrint i forhold til Windows 10. Men 1 opdatering er landet, og hvad jeg ikke havde regnet med, var at mindst 10 af mine apps er blevet deaktiveret. Og jeg kan sgu ikke finde ud af det selv - jeg har en computer-guru til den slags. Han hedder Hr. RaPoulsen. Ej, lad os lige være alvorlige et øjeblik. Jeg ved bare ikke, hvad jeg skal gøre lige nu, fordi listen med apps der er deaktiveret kom så hurtigt, jeg kunne ikke nå at skrive ned, hvad det var, og René har ikke sådan rigtig haft tid til at beskæftige sig med det. Det kan være, at han kan kigge på det senere eller en anden dag :)

"This concludes today's broadcast".

Have a good one!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar