Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 5. marts 2017

Jeg har "forbrændt" mit ansigt i skintonic :(

Hej kære læsere. Ja, jeg lagt mærke til, at jeg flere gange har kaldt jer for "medlæsere" - men det er jo ikke korrekt. For hvem er det, I læser mine indlæg sammen med? Hvis I forstår? Grammatisk fejl. Jeg må huske at rette den fremover.

Men jeg er blevet helt viklet ind i en ny streng af Youtube vids. Jeg ser video på video om islam. Det skete efter jeg faldt over en video omhandlede islam værende den mest feministiske religion. Jeg tror, at det var en Andywarski video, som ledte mig videre ind i et net af videoer, og jeg endte til sidst hos Tree of Logic, som jeg faktisk finder utrolig interessant. Jeg har lært en masse om ikke kun islam, men også om black lives matter, som hun er meget stærkt imod og kalder for en terrororganisation. Hun er en sort amerikaner, eks-politibetjent, og hun arbejder nu som personlig træner og så har hun så det der "deltidsjob" som Youtuber - jeg ved ikke, hvor meget hun rent faktisk tjener på det. Hun sagde i en video, at hvis alle hendes subscribers donerede 1 dollar til hende pr. måned, ville hun kunne leve af det på fuldtid, og dermed lave videoer på fuldtid.

Naturligvis ser jeg stadig min del af illuminati/satanist/kristendom/reptilian/shapeshifter videoer. Jeg elsker at se de videoer. De er egentlig ikke sjove som i "haha", men jeg får stor underholdning ud af dem, i og med jeg ikke tror på noget af det, men finder det nærmest... hvad kan man kalde det... Det ved jeg ikke, der er nok ikke nogen fællesnævner. Illuminati, reptilian og shapeshifter videoerne og dem, som tror på den slags, vil jeg nok sige, at det måske er lidt for "Hollywood" til mig, i forhold til virkeligheden, og at folk, der tror på disse ting, nok måske viser lidt tegn på vrangforestillinger. Hvad angår satanisme og kristendom (og islam, scientology samt andre interessante religioner), kan jeg kun sige, hvad jeg hele tiden har sagt, og hvad jeg selv tror på og føler: BS.

Jeg crusher på Homer Simpson for tiden. Jeg ved godt, at det lyder virkelig tåbeligt. Men den der gule, tykke, skaldede, dovne, konstant fulde, evigt sultne, mindre kløgtige, uansvarlige, elskelige, vidunderlige familiefar, Homer Simpson, han vækker bare et eller andet i mig. Af og til ville jeg ønske at jeg selv havde en Homer - men jeg kan godt se, at det ALDRIG ville gå, og at jeg har en "bedre" udgave af Homer allerede - lige her, i René.

Men den er slem for tiden, for René har det skidt. Ikke meget, for han ser ikke verden på samme måde som jeg gør. Men han sagde til mig i går "Du er begyndt at smitte lidt af på mig" - og det er ikke noget godt. For det drejer sig om hans far. Min svigerfar er stadig syg, han skal opereres for to tumorer i næste uge. Lægerne har sagt, at de ikke ved helt præcist hvor slemt det er, før de "åbner ham op". Jeg forsøger at tage det roligt, og eftersom jeg er gået i stå over det, går det meget godt - for mig. Men René føler mine vibrationer, og jeg har forklaret ham, at jeg ikke har mistet nogen, som jeg har haft så tæt på før, og at jeg ikke helt ved, hvordan jeg skal håndtere at kunne støtte ham hvis der skulle ske noget. Hvordan jeg skal klare det selv. Jeg snakkede med min mor om det, og hun sagde, at det ville "komme af sig selv". Så det gør det vel. Min farfar døde for 12 år siden, snart 13, og min mor måtte jo være der for min far på det tidspunkt. Dengang var jeg mere koncentreret omkring min farmor, men min far havde det skidt, jeg kan godt huske det.

Noget godt, der er sket, er dog, at jeg i går aftes klokken 23 var ude at gå en tur! Og jeg gik fandeme næsten 500m!!! Det er længere end jeg har gået i flere måneder tilsammen! Jeg er meget stolt af mig selv. Hende, som ordnede mine fødder sidst, har gjort så godt et stykke arbejde, at jeg rent faktisk kan gå! Derfor vil jeg være så venlig at nævne hendes navn her, og jeg tror at jeg vil skrive en anmeldelse af hendes service på den blog, selvom det ikke er den slags ting, jeg typisk anmelder. Men hendes navn er Vivi Demant.

Fuck. Klokken er halv fire, og jeg har glemt at tage morgenmedicin! Ikke den smarteste plan i verden...

FRA YOUTUBE
(AmetReloads, 05. 2013)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar