Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 2. marts 2017

Skuffelse, men glæde right ahead!

Hej. Torsdag. Jeg fik min pakke med parfume i går. Den fra DKNY manglede. Sur røv for mig. Så jeg ringede til dem. Telefonsvarer. Så ringede René til dem i dag. De spurgte hvilken en af dem, jeg har modtaget, René sagde "Estee Lauder" og hun sagde, at de straks ville sende den anden. Sådan. Ingen længere bortforklaring eller noget. Vi fik en undskyldning og jeg har endda modtaget en mail om at den er på vej.

Et af de tre LED bloklys jeg købte hos Imerco, som kom sammen med 2 OXO plastikopbevaringsbokse i en papkasse spækket med luftpuder, var knækket. I ved, de er jo sådan lidt hule i den øverste del, og 2 steder var der knækket noget af:
De to "huller" betyder, at der ligger 4 små stykker som er knækket af. Og et af lysene manglede en klap til at sidde foran batterierne - den fandt jeg liggende løst nede i kassen. Det er SÅ dårlig stil. Hmpf!

Jeg har gemt min nye Estee Lauder parfume til i dag, fordi jeg godt lige ville vide hvad der skulle ske i forhold til det firma, jeg har købt parfumerne hos. Da jeg åbnede æsken og tog parfumen ud, blev jeg så glad for at se flasken - jeg følte straks at jeg ligesom havde fået den "rigtige" parfume. Jeg har jo ikke brugt den i mange år. Jeg sagde til René "Her, duft til mit håndled", og han sagde "Jeg kender den duft". Så kunne han huske den helt tilbage fra da vi lærte hinanden at kende! Hehe.

Men i morgen får jeg den anden parfume, en pakke fra Matas, en pakke fra Temashop samt en dagligvarelevering. Og det er alle med Post Nord - i den periode, hvor René er hos tandlægen. Yikes. Jeg får travlt! Men jeg skal nok klare det.

Nu går jeg i seng, for klokken er mange, og jeg skal tidligt op. Tata!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar