Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 16. marts 2017

Update

Hej! Velkommen! Eller velkommen tilbage!

Godt nyt: Jeg har skrevet til Donalove hair fordi min paryk ser lidt mishandlet ud efter jeg havde forsøgt at rede den og derefter vaske den. Det var gjort helt efter punkt og prikke. Jeg forklarede dem, at det var de nederste 10cm, der var ødelagte, og at jeg ikke helt vidste hvad jeg skulle stille op.  Guess what! De tilbød mig, at jeg kunne købe en ny - til halv pris! Det er sgu da dejligt! Så spurgte jeg, om der var mulighed for at vælge en anden, og jeg venter på svar!

Andre gode nyheder er, at jeg har fået købt hårband og eyelash glue, begge dele til brug når jeg har paryk på. Der er nogle mindre pæne syninger på parykken, og jeg vil gerne lige have limet den fast forrest, som der står at man skal. Jeg klipper den i løbet af ugen.

Jeg har opsagt mit samarbejde med min psykolog. Jeg føler ikke, at jeg sådan rigtig fik noget brugbart ud af det, og så vil jeg ikke gå dernede. Derfor er jeg fra i dag af afsluttet dernede, og skal ikke længere tænke på det.

I morgen får vi rengøring, og ØV for det, selvom jeg gerne vil have at her bliver gjort rent.

GUD! Klokken er 03:30!!! Jeg må hellere se at komme i seng!!! Jeg skal jo snart op igen!!! For helvede! 😒

Ingen kommentarer:

Send en kommentar