Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 29. december 2019

And the award goes to...

I år har jeg valgt at gøre min "gennemgang" af året anderledes end hvad jeg ellers gør. Jeg har valgt mine kategorier, og jeg har valgt 3 muligheder til hver. Alle 3 får en pris. Men kun nummer 1 får en award. Mine emner er delt ind således:
  • Musik
  • Film & TV-serier
  • YouTube
  • Makeup
  • Blandet
Hvis der er noget at nævne om en ting, jeg har valgt, vil jeg gøre det, når jeg nominerer den. Men lad os da gå i gang med det samme. Så alle dem, som har fået en plads på nummer 1., er dem, som har vundet den underkategori, de er i. Anden og tredjepladsen er med for at skabe et større rum for, hvad folk ellers ville gå glip af.

Første kategori er som nævnt musik, og her er der nogle underkategorier:

Bedste sang:
  1. In This Moment "Oh Lord" (fra "Rituals") (2017)
  2. Marilyn Manson "God's Gonna Cut You Down" (indtil videre en single) (2019)
  3. Royal Deluxe "Born For This" (fra "Born For This") (2016)
Bedste plade:
  1. In This Moment "Rituals" (2017)
  2. Taylor Swift "Reputation" (2017)
  3. Lady Gaga "Joanne" (2016)
Bedste sanger:
  1. Marilyn Manson "God's Gonna Cut You Down" (2019)
  2. Tyrone Wells (Royal Deluxe) "Born For This" (2016)
  3. John Newman "Love Me Again" (2014)
Bedste sangerinde:
  1. Maria Brink (alt med In This Moment)
  2. Lzzy Hale (alt med Halestorm, især "I Miss The Misery" og "I Like It Heavy")
  3. Christina Aguilera (specifikt vokalerne fra "Lotus"-pladen)
Bedste coverversion:
  1. Marilyn Manson "God's Gonna Cut You Down" (originalt af Johnny Cash)
  2. Fame On Fire "Hello" (originalt af Adele)
  3. Scissor Sisters "Comfortably Numb" (originalt af Pink Floyd)
Bedste soundtrack: 
  1. Lucifer (Spotify)
  2. Chilling Adventures of Sabrina (Spotify)
  3. Selling Sunset (Spotify)
Bedste musikvideo: 
  1. In This Moment "Oh Lord" (2017)
  2. Marilyn Manson "God's Gonna Cut You Down" (2019)
  3. KLF feat. Tammy Wynette "Justified And Ancient" (1991)
Næste kategori er film og TV-serier:

Bedste film:
  1. Polar (Mads Mikkelsen, Vanessa Hudgens)
  2. World's Greatest Dad (David Spade)
  3. Bad Moms (Mila Kunis, Christina Applegate)
Bedste TV-serie:
  1. Chilling Adventure of Sabrina
  2. Lucifer
  3. Working Moms
Bedste Skuespiller:
  1. Johnny Depp (Yndlings. Altid)
  2. Will Ferrell (Iconic)
  3. Rahul Kohli
Bedste skuespillerinde:  
  1. Angelina Jolie (den bedste, der er)
  2. Mila Kunis (i "Bad Moms")
  3. Drew Barrymore (i "The Santa Clarita Diet")
Og hermed rykker vi ind i YouTube-kategorien:

Bedste YouTuber: 
  1. JennaMarbles (Hun er den sjoveste kvinde på YouTube)
  2. Myles Power (Han leverer virkelig gode og oplysende videoer)
  3. Rich Lux (Love him so MACH!)
Bedste YouTube kanal:
  1. Mia Maples (Curiousity killed the cat. Hun er sød og man er vel nysgerrig)
  2. iNabber (Han er sjov, men han er også en anelse led)
  3. Alex Hefner (Han har åbnet mine øjne for en masse musik jeg ellers aldrig ville have kendt)
Bedste YouTube video: 
  1.  READY TO GLARE "Kat Von D's Husband Is Garbage" (5. jan 2019) (der kom en opfølgning på denne video den 7.  januar 2019, som hedder "Kat Von D's Husband Responds")
  2. Safiya Nygaard "Baking a Wedding Cake With Every Possible Flavor In It (15. dec 2019)
  3. grav3yardgirl "Is This Makeup REAL OR FAKE?" (5. dec 2019)
Videre til næste kategori, som er Makeup-kategorien:

Bedste øjenskyggepalette/pigmentpalette:
  1. NYX Professional Makeup Sugar Trip Squad palette
  2. BeautyBay EYN BRIGHT MATTE 9 colour palette
  3. bh cosmetics Take Me Back To Brazil
Bedste mascara:
  1. Sandstone Mascara Intense 
  2. Max Factor 2000 Calorie Volume WaterProof
  3. Delight Circle Lens Mascara
Bedste flydende eyeliner:
  1. Rimmel London Exaggerate 001 100% Black
  2. Cien (brown) 
  3. L'ORÉAL Supertattoo
Bedste kohl eyeliner:
  1. NYX Professional  Makeup Eye and eyebrow pencil SPE901 BLACK
  2. GOSH Stone Grey
  3. L'ORÉAL Immaculate Snow
Bedste foundation:
  1. NYX Professional Makeup Can't Stop Won't Stop  Porcelain (full coverage)
  2. Rimmel London Finish 25h Breathable 100 Ivory (medium coverage) 
  3. Essence YOU BETTER WORK! Tinted Day Cream Light 10
Bedste setting-powder:
  1. Tromborg Professional Makeup Mineral Rice Powder 
  2. Makeup Revolution Base Powder P2
  3. Max Factor Professional Translucent Powder
Bedste eyeshadow primer:
  1. NYX Professional Makeup Water Proof It! 
  2. Wet n Wild photofocus
  3. LASplash Cosmetics Till Midnight Elixir Eyeshadow primer (water resistant)
Bedste setting-spray:
  1. Rimmel #Insta Fix & Go 2 in 1 primer and setting spray
  2. Urban Decay All Nighter Matte
  3. NYX Professional Makeup setting spray Matte finish
Bedste læbepomade:
  1. NYX Professional Makeup #thisiseverything Lip Loving Balm
  2. EOS Pink Shimmer
  3. teeez object of affection lipbalm
Bedste hudplejeprodukt:
  1. IVY AÏA cleansing mousse med vitamin B3
  2. Garnier SkinActive Michellar Water
  3. Raunsborg Handcream Nordic
Bedste hårprodukt: 
  1. Banana Shampoo (The Body Shop)
  2. Root Retoucher Dark Brown (Schwarzkopf)
  3. Matas Heat Protective Cream
Sidste kategori er blandet:

Den bedste ting, jeg har købt til mig selv:
  1. Jeg købte min første Hunt a Killer box på deres hjemmeside. 
  2. Jeg købte In This Moments plade, "Rituals", for ja, den er så fed.
  3. Jeg havde den bedste haul hos "Fest og farver" - nyder den stadig.
Den største overraskelse i år:
  1. At man ikke kan være nazist fordi man er en "proud latina". Words of Katherine Von Drachenberg.
  2. At Donald Trump, USA's præsident lige nu, ville købe Grønland og blev sur da han fik et rungende "NEJ!"
  3. Conan O'Brien er skideskæg. Hans små klip fra hans show på YouTube er guld værd. 
Den bedste idé jeg har fået i år: 
  1. Junk Journals! grav3yardgirl gav mig denne idé, og jeg freaking elsker den!
  2. Alle mine ting bliver sorteret i gamle bokse fra GoodieBox, og jeg har lige fået alle min mors gamle!
  3. Alle de ting, jeg får samlet sammen i de GoodieBoxes der kommer, samt DermaSpace, som jeg ikke kan bruge, bliver gemt væk og min veninde får det. Hun distribuerer det videre, hvis hun ikke selv vil have det. Hun kender flere mennesker end jeg gør.

OG DETTE ER AFSLUTNINGEN PÅ DENNE AFTENS LANGE OG MEGET OMFANGSRIGE PRISUDDELING. DET HAR VÆRET SJOVT AT FINDE TING.  JEG  VED IKKE, OM NOGEN ER INSPIRERET TIL NOGET EFTER DETTE, MEN ER DER SPØRGSMÅL TIL NOGET, SÅ SPØRG BARE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar