Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 11. december 2019

Juletræet kom endelig op!

Jeg har taget et billede af mit juletræ. Det er flot. Det er lidt tyndt med pynt i den ene side, og måske lidt i midten. Men jeg er da heldigvis ligeglad.
Dette juletræ blev købt i... Jeg er ret sikker på 2013. Det fungerer stadig. Nogle af LED-erne er gået, men vi snakker 2. Det har været igennem et varmetelt, som var 60 grader (måske 65, jeg kan ikke helt huske det) i 8 timer, fordi vi jo havde det med fra den gamle lejlighed, hvor vi havde alle de klamme dyr. Så at det har overlevet og at intet er smeltet sammen, er jo bare dejligt! 

Jeg har også taget disse billeder af mig og min kat:
Udover det, har jeg anskaffet mig en rengøringsassistent. Fordi selvom hende, der kommer fra kommunen gør det så godt hun kan, så er det bare ikke godt nok. Mit hjem ligner Jerusalems ødelæggelse altid.

Det minder mig om, at jeg har noget på Netflix at anbefale: "The Devil Nextdoor". Det er en miniserie, som omhandler Ivan Den Grusomme, der var vagt i en af de KZ-lejre, der lå i Polen. Serien er fantastisk. Jeg synes klart at den er værd at se.

Hvad har jeg ellers... Ikke noget. Jeg ordner Emmas bakke og går i seng. Det tror jeg. Jeg ved godt, at klokken er 20:37, men jeg er altså træt. Sov godt, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar