Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 5. december 2011

At være, eller ikke at være rask

Jeg har gået rundt og fortalt folk, at jeg bestemt ikke er skizofren, og jeg har forsøgt at virke overbevisende, fordi jeg ikke gad at blive "sygeliggjort". Jeg ved ikke, hvor mange der tror på, at jeg ikke er syg. Det er også deres egen sag. Jeg kom bare lige til at tænke tingene igennem her før, og jeg er syg. Ingen tvivl. Jeg forstår godt, hvorfor jeg har sagt det andet, det er ikke fedt at være en skizo. Men det er jo lidt dumt, og jeg håber ikke, at jeg har fornærmet andre skizofrene ved at sige det dér. Jeg ved ikke, hvor mange, jeg har sagt det til - men en del.

Jeg er på T o x i c i et stykke tid - timer, dage, uger... Jeg ved det ikke.Men jeg vender da stærkt tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar