Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 16. december 2011

Den behårede ged

Er det ikke sådan lidt småirriterende, når folk irettesætter en, når man ved, at man har ret? Det synes jeg. Jeg synes også at det er irriterende, at man har kælet for en ret i 1½ time, og den så ikke smager af en flyvende... Jeg synes at det er irriterende at vide, at man skal se "School of Rock", som man har glædet sig til meget længe, og ens mand så vil tage 20mg Metadon for første gang (han plejer at tage 10mg) efter ordinationen og afhentning på apoteket, så vi faktisk ikke ved, om han falder i søvn foran filmene. Jeg synes at det er irriterende, at Boholte Centeret har sådan en dejlig grønthandler, når man ingen penge har. Jeg synes at det er irriterende, at jeg altid taber 1 pille, når jeg skal tage aftenmedicin, og det hver gang - uden undtagelse - er P-pillen. Jeg synes, at det er irriterende, at min computer går ind og laver ballade i min musikafspiller. Jeg synes at det er irriterende, at jeg ikke har været ovre og vaske endnu. Jeg synes at det er irriterende at skulle være nødt til at skrive alle de ting her ned.

SÅ ER DEN GED VIST BARBERET

Ingen kommentarer:

Send en kommentar