Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 11. december 2011

System failure

Jeg mager det simpelthen ikke. At man ikke kan få lov at ytre sin miserable mening uden at blive skudt i sænk af mennesker, der tror de er så meget bedre end alle andre. Jeg kan godt klare at høre andres mening om mig. Hvad jeg ikke kan "klare", er at blive kørt hetz på af en gut, der simpelthen må være så ensom som nogen kan være. Jeg syntes at det var rart at vende tilbage til blog.dk. Jeg syntes at det var rart og at folk var venlige. Så kommer der en, der fuldstændig ødelægger min lyst til at blogge - både derinde og her. Jeg hader at blogge lige nu. Jeg ved ikke, om jeg tager det op igen på et senere tidspunkt - i dag eller en anden dag. Men lige nu - der er min blog gået i system failure, og jeg ved ikke, hvornår teknikeren ankommer. Tak for nu - eller tak for altid.  Nu må vi se. Tak til alle jer, som har fulgt denne blog. I er sgu dejlige.

2 kommentarer: