Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 3. december 2011

Hej, for helvede!

Der er noget charmerende over togaer. Jeg er fascineret af dem. Man behøver ikke at have en trævl på inden under, hvis man ved hvordan en toga sættes rigtigt. Jeg kan ikke lide at være nøgen, så undertøjet og strømperne ville nok være på. Men en toga? Cool. Så ville jeg skille mig ud på en cool måde, fremfor at folk glor fordi de aldrig har set et overvægtigt menneske før. Jamen, kig da bare på mig, tag et billede, det holder længere, altså. Hvorfor er mennesker så fordomsfulde? Ej. Det er jeg også selv. Jeg er bange for dværge. Eller "små mennesker" eller hvad man kalder dem. Jeg ved ikke hvorfor, jeg er bare utryg ved dem, og der findes jo hundredvis, tusindvis af mægtig søde små mennesker - de er jo nøjagtig lige som andre mennesker, bare mindre. Jeg forstår ikke, hvorfor jeg frygter dem. Men det er nok samme måde folk har det med skizofrene mennesker. Noget kan man bare ikke lide. Sådan er det. Så jeg kan ikke klage over at folk glor fordi jeg er fed. Men jeg tror, at en toga vil gøre tricket.

Jeg sidder og lytter til Lady Gaga. Hun er bare så smuk, og hun synger fandeme godt. Også live. Hun er en speciel kunstner. I like. Hun er en kvindelig Marilyn Manson. Måske er det derfor, jeg ser så meget i hende. Der er i øjeblikket ingen, som topper Lady Gaga på min skønhedsliste over kendte kvinder. Ej, jeg har ikke en liste. Jeg synes bare ikke, at der er nogen, som er smukkere end Lady Gaga - af kvinder.

Ellers står den på ROCK AND ROLL! Jeg er fascineret af rock for tiden - det har ellers altid været heavy metal. Men pt. er det rock. Der er bare ikke noget skønt som lækker musik. Det er jo skønt. Jeg er fuldstændig vild med det. Jeg hører det for det meste, men indimellem skal jeg lige høre mine yndlings-popnumre. Jeg synes at det er VILDT sejt at jeg snart får penge nok til at købe Marilyn Mansons "The High End of Low" originalt. Jeg skal snart have alle mine 350 cd'ere, samlet igennem 15 år, op på væggen. Det er bare skønt, det er? Jeg elsker det. Ej, nogle af cd'erne bliver sorteret fra, for det er ikke alle, jeg vil have oppe. De dér opsamlinger fra blade, som ikke engang indeholder god musik. Væk med dem!

Jeg har lyst til det frække, men samtidig ikke. Kender I det? Jeg må hellere tage mig sammen, for som Paul Rodgers synger i "Stone Cold" - "Baby, make time for love" og det er jo vise ord! Derfor er jeg over and out for nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar