Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 16. juni 2017

Ekstra mange hilsner!

OMG! OMG OMG OMG!!+! Det er så awesome, det her. Det har i hvert fald potentiale til at blive det.

Men i dag har jeg været meget plaget af mine trusser. Jeg ved fandeme ikke, hvad det er for nogle horrible trusser, jeg har fået hevet frem... Det er nogle sorte blondetrusser, men blonderne er bare så... Stive. Giver det nogen mening? Mine balder bliver ømme af at sidde på dem! Det er fandeme bare så irriterende.

Og Emma har spist en HEL (85g) dåse fasanpaté på under 40 minutter. Hun havde tørfoder ved siden af, jeg tror, at hun bare virkelig godt kunne lide det. For hold da lige op... Jeg har aldrig set hende gufle i sig på den måde!

Nu er det blevet nat igen, og jeg skal sgu tidligt op i morgen - Post Nord kalder på mig. De ankommer mellem 8-12 med varer fra Coop. Det glæder jeg mig til. Jeg har købt nogle awesome ting :)

Jeg håber at I har det godt alle sammen, og at I virkelig nyder tilværelsen! Husk på, at det kun er fredag den 16. juni 2017 én gang, så nyd den ekstra meget ;)

Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar