Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk pÄ rapoulsen!

onsdag den 21. juni 2017

He signed my "cast"!

He signed my cast! 💓

Jeg var pĂ„ dermatologisk ambulatorium i gĂ„r, og jeg fik lagt en kompressionsforbinding, som skal skiftes 2 gange om ugen. Det var en fysisk ekstrem hĂ„rd tur for mig, selvom vi havde lĂ„nt en bil. Da vi kom hjem, lavede jeg mad, og derefter gik jeg i seng og tog en god, lang lur. Og ved I hvad? Da jeg vĂ„gnede, gik jeg bare pĂ„ wc uden at opdage noget, men da jeg sad pĂ„ wc'et, opdagede jeg pludselig, at RenĂ© havde skrevet "Elsker Dig 💚" pĂ„ min forbinding pĂ„ hĂžjre ben. It was so cute!

Han har ogsÄ vasket vores kÞleskab rent for alle tidligere kÊrlighedserklÊringer, som vi har skrevet i lÞbet af det sidste Är. For at skrive en ny! He's really, really cute.

Nu er klokken snart 7, sÄ er der en halv time til jeg skal op. Great. Jeg sidder og halvsover. Jeg tager lige en lur.

***

Fandens til kompressionsforbinding! Den bestÄr jo af flere dele, og det, der stÞder op til huden, er faktisk skumgummi. SÄ nu, hvor jeg har taget en lur under dynen i stegende hede, har jeg garanteret fÄet varmeknopper under al den forbinding. Hvor om alting er, fÞles det som om den har rykket sig lidt, men vi kan ikke hive den op igen, og ingen af os er stensikre pÄ, om den har rykket sig. Men noget er der sket, og det KLØØØØR"!

NĂ„, men den 19. juni kom og gik uden der landede et MM album i butikkerne. Jeg er ved at vĂŠre sĂ„ trĂŠt af at vente, at jeg ikke engang er skuffet, men mere sĂ„dan... "meh"  (se defination her). Det er simpelthen sĂ„ dĂ„rlig stil.

Mens jeg sov, drÞmte jeg, at jeg gik ind pÄ Marilyn Mansons hjemmeside, og idet jeg kom derind, kom der sÄdan et pop-up vindue frem med en reklame for Gilette. Det var med sloganet: "Do you dare to make yourself go bare?" - altsÄ "TÞr du at lade dig glat-barbere?" Grunden til, at reklamen var pÄ siden, var at Gilette sponsorerede bandets nye turne. Haha. Det er nok fordi jeg blev sÄ overrasket dengang jeg fandt ud af, at den makeup, Marilyn Manson bruger, er MAC. Og han har nemlig en henvisning til MAC pÄ sin hjemmeside (sÄ vidt jeg husker).

Jeg kunne sÄ meget godt spise en rigtig stor, lÊkker og lÊskende vandmelon lige nu. Ja, en hel melon. Det har jeg gjort fÞr. De er sat'me sÄ lÊkre! Hehe. I hvert fald nogen gange. Andre gange er det bare - ja, vand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar