Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 12. juni 2017

Løfter, jeg håber at kunne holde

Er det ikke superawesome, at den printer, man fik i fødselsdagsgave dengang man aldrig printede, spontant stopper med at virke når man sådan begynder at skulle bruge den? Psh... Og man har 5 uåbnede printerpatroner liggende, som er blevet købt ind. De ligger bare nede i skuffen. Det er hvad... 600 kroners værd. En rød, en gul, en blå, en sort + en ekstra stor sort.

Hm.

Masser af ideer til forskellige projekter i den kommende måned! Jeg bevæger mig lidt over i det "kosmetologiske felt" og kigger på lipscrubs og facialtoners. Jeg har fundet nogle containere, jeg skal have indkøbt, direct from China, men der er gratis levering, og de koster ikke en skid. Så alt i alt er jeg tilfreds med dét. Jeg har fundet 2 sprayflasker med en kapacitet på 100ml, samt 10 små plasticbeholdere. Jeg har også fundet 2 tørrestativer til mine BeautyBlenders, og jeg har fundet et dejligt makeup-børstesæt (håber jeg) som er ultra billigt og indeholder 20 børster. Så længe ingen af enhederne i pakkerne koster over 80 kroner, er det ikke nødvendigt at betale told. Og de er der ingen af dem, der gør. Så jeg regner med at bestille dem i næste måned - eller når jeg er sikker på, at "Say10" ikke udkommer den 19. Jeg burde lige læse lidt mere. Måske skulle jeg gå ind  på Marilyn Mansons hjemmeside. Jeg har bare været derinde så mange gange efterhånden. Yup. Intet nyt. Jeg er vitterligt ved at blive sindssyg! Jeg har ventet og ventet, og der er INGEN der ved noget! Folk gætter på den 19. juni, er det seneste, jeg har hørt, men... Could it be?

Jeg har tænkt mig at gå lidt mere ind på både  mine egne, private studier af emner, jeg finder interessante, men også madlavning. I lang, lang tid har jeg skyet køkkenet, og holdt mig væk derfra. Og den største grund er som regel at jeg ikke ved hvad jeg skal lave. Så jeg vil her resten af måneden forsøge at "fordele" mine penge bedre udover de sidste uger, og købere mere fornuftigt ind, så varerne ikke bliver for gamle. For det er langt sjovere at lave mad med friske råvarer, selvom de opskrifter, jeg falder over, ofte tager 500 år + en krig at lave. Men jeg føler meget, at jeg svigter René. Han er vant til, at jeg elsker at være i køkkenet til madlavning, og han kan ikke selv. Mindst 3 gange om ugen får vi enten madder eller rundstykker (skagenslapper) til aftensmad. Det går jo ikke. Så jeg vil  forsøge at "spice" madlavningen op og lave flere forskellige ting. 'Cause why not?

Jeg må ud af denne semi-depression, eller hvad det er, jeg gennemgår lige nu. Jeg tror, at jeg faktisk lige nu vil rydde op i mit køkken, og derefter spadsere i seng. Jeg er træt, og jeg har en aftale i morgen klokken 12:30.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar