Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 8. januar 2010

Alene. Helt alene

"Everything I believed in died yesterday, but today is my birthday"
- Marilyn Manson

Jeg skal være alene hjemme i morgen. Glæder mig allerede. Jeg elsker at være sammen med min bedre halvdel, det er slet ikke derfor. Det er simpelthen bare fordi jeg trænger til at være alene. Helt. Alene.

Det er ikke sådan, at jeg lige pludselig er blevet "dommedags-profet", men jeg har bare ikke særlig meget trang til at være sammen med andre. Jeg ved godt, at Hr. Poulsen er den perfekte mand, som er den eneste, jeg kan holde ud i længere tid. Jeg kan faktisk være sammen med ham døgnet rundt, året rundt. Sådan har det været i et par år nu. Nu er han begyndt i praktik. Det er hårdt. Både for mig og for ham (men selvfølgelig mest for ham).

Men jeg trænger til at være alene. Alene som i gamle dage. Det kan jeg være i morgen eftermiddag. Det bliver rigtig rart bare at hygge rundt herhjemme, og jeg kunne forestille mig, at jeg simpelthen bare lægger mig til at sove. For det er mest det, jeg gør, når jeg er alene hjemme. Sover. Jeg elsker at sove. Det er så roligt og afslappende, hvis ikke drømmen er dårlig.

Så i morgen er All-Rikke-Day. Glæder mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar