Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 21. januar 2010

Jeg har ondt

Jeg sidder og ser lidt Star Trek, det kører i baggrunden. "Deep Space Nine". Worf, den cling-on, der også var med i "The Next Generation" (også Star Trek), er også med i den her serie. Hans rigtige navn er Michael Dorn. Nå, men hvad jeg vil frem til er, at man sgu ikke kan lade være med at holde af ham... På en sær måde, for han er jo sådan set en skuespiller med et rumvæsen-kostume på. Men han er simpelthen så... Ja. Og jeg synes at hans forhold til Dax er rigtig sødt. Jeg er normalt ikke til Star Trek og "den slags", men jeg kan ikke lade være med at lure med, når René ser det - og han elsker Star Trek.

Det lader til, at jeg er ved at gå en opklaring i møde. Jeg er ikke nær så trist og fraværende, som jeg ellers har følt mig. Alle mine følelser er vendt tilbage, og desværre er de fysiske også kommet med, selvom de var kommet alligevel; depression fjerner jo ikke fysiske smerter. Men jeg har meget ondt i knæene her til aften. Jeg har båret 6 x 1½ liter sodavand på ryggen på en ca. 4 kilometer lang tur. Det tog hårdt på knæene - jeg er jo vant til at gå 2 kilometer om dagen, måske hver anden dag, her om vinteren. Det var en meget hyggelig tur, men det kan mine knæ altså ikke holde til. I hvert fald ikke med 9 liter sodavand på ryggen. Jeg har taget 300mg Todolac sammen med 100mg Dolol, men der har ikke været nogen lindring. Det irriterer mig, da jeg skal til Køge i morgen og gå på trapper. Men jeg SKAL ind hos KBJ, og mon ikke det er bedre i morgen? Det vil jeg tro.

Jeg skal snakke med KBJ om speciallægeerklæringen, som han skal sende til Jobcenter Køge. Der er nogle rettelser, både på oplysninger og på stavefejl, og så er der forkerte oplysninger om medicinen, jeg tager. Det skal selvfølgelig også rettes. Men det skal ordnes i morgen. Jeg vil helst gerne have svar på pensionssagen i februar, så han skal se at få fingeren ud. Men ellers får jeg vel svar til marts... Ved ikke, hvor hurtige de er i Jobcenter Køge.

René og jeg har set "Revenge of the Nerds" her til aften. Den er fra 1984, og den er faktisk ret sjov. Jeg er glad for, at jeg gik med til at se den, og vi skal selvfølgelig også se de resterende 3. Men det bliver ikke i dag, for jeg skal jo tidligt op i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar