Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 3. januar 2010

Syg - ikke en del af planen

Hvor groft. Jeg er blevet syg. Det var ikke en del af min plan for denne uge. Jeg må melde afbud til min farmors fødselsdag, og jeg må opgive alt, hvad jeg ellers havde planlagt, bare fordi jeg har fået en dum virus. Det er ikke noget, jeg synes er særlig fedt.

Desværre er der ikke kommet flere nye billeder på cigarfar, det er jeg lidt irriteret over - det er sjældent, efterhånden, at der kommer nyt på. Håber ikke, at de lukker siden. Den er simpelthen så skæg!

Jeg skal op klokken 5. Nu er klokken tolv. Sikke noget pis. Men jeg har sovet hele aftenen og eftermiddagen med. Jeg gik i seng fordi jeg havde ondt i ryggen - og det kan jeg love for er en underdrivelse! Meeeen... Sådan er livet.

Ingen psykoser. Fint. Jeg skal ind til min psykiater den.... det er vist den 15. januar, jeg er ikke helt sikker, men det står i min kalender. Jeg er spændt på, hvad han har skrevet i sin speciallægeerklæring til Jobcenteret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar