Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 20. januar 2010

Jeg bliver 30 til maj...

Jeg fylder 30 næste gang. Først til maj, men dog 30. Jeg går og overvejer, om jeg skal spare penge sammen og invitere Kim & Majbrit ud at spise i anledning deraf, eller om jeg skal lade være. Mine veninder regner jeg med at invitere til lagkage, fordi jeg gider ikke at gøre noget større ud af dét: de holder alligevel aldrig noget, hvor jeg bliver inviteret (jeg er ikke sur over det, de gør det vel af en god mening - så jeg er fri for at sige nej tak) - så synes jeg at det er okay at de bare kommer her til lagkage. Kim & Majbrit inviterer os altid til deres fødselsdage, og kommer der mange mennesker, inviterer de os en anden dag, så jeg også kan komme med. Det er rigtig sødt af dem, synes jeg.

Men det har jeg gået og spekuleret lidt på, for jeg føler at jeg skal holde noget, når nu det er 30 år - men eftersom jeg stort set ingen venner har, er det lige i overkanten at leje festlokalet, og på den anden side kunne vi måske holde Renés fødselsdag samtidig, han bliver 34, men han kunne måske skrabe nogle venner sammen, så det kan betale sig? Vi skal bare være over 20, og jeg kender personligt 3 mennesker, så kommer Kim & Majbrit oven i med deres to unger, det er så 7 - så skal René invitere 13 mennesker, og så mange har han slet ikke kontakt til længere. Så er der Anders og Dorte, det er så 11, vi skal skaffe... Der kan ikke komme familie med, har jeg besluttet, fordi vi ikke kan have mine forældre med, da de er uvenner med René, og så skal Renés forældre ikke med. Men.. Jeg tror sgu ikke, at 11 venner kan skrabes sammen... Men altså... Det må vi se på til den tid - måske er der alligevel venner nok? Jeg kan i hvert fald finde på yderligere 4, jeg gerne vil se, og så er vi nede på 7, der skal indhentes. Nå ja - og René og mig selv, så er vi nede på 5. Hmm... Måske. Det kommer også an på pengesituationen... :S Der skal jo både drikkevarer, mad, slik/snacks og så selve gebyret for festlokalet... Jeg tænker over det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar