Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 25. juni 2010

At forlade...

Det er noget totalt kaos her. Jeg har været nødt til at droppe blog.dk, eftersom min bedste veninde har brug for en pause derfra, sådan VIRKELIG brug for en pause. Hun har set sig vred på en af de andre bloggere. Øv. Men jeg forsøger at holde hende fra siden i et stykke tid, og det gør jeg ved selv at droppe det - for en tid. Jeg synes at det er fair nok, at man støtter hinanden. Så det gør vi. Jeg har alligevel også brug for en pause, eftersom jeg er pææænt afhængig af blog.dk. Det burde ikke være sådan, men sådan er det desværre blevet. Dem man kender derinde skal man jo ikke snakke med længere og alt det dér. Det bliver svært.

Men. Jeg klarer det nok. Det skal jeg bare.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar