Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 13. juni 2010

Inspiration og (måske) besøg!

Ha! Sikke en skør nat! Jeg gik i seng klokken 16 i går, vågnede klokken 21, gik i seng klokken 5 og vågnede klokken 9. Hehe. Men jeg drømmer abnormt mærkeligt for tiden, altid noget med mine forældre, der kvajer sig big time, så vores forhold kommer til en ende. Mon det er ved at optrappe sig?

Jeg har snakket med Josephine og Cecilie om, at de skal komme og hænge ud hos mig i nogle dage. De bor jo langt væk. Men det bliver først engang til efteråret. Måske i efterårsferien? Hvem ved - nu må vi se. Det kunne bare være så superhyggeligt!

Jeg har fået skrevet omkring 10 nye digte, som skal op på hjemmesiden. Jeg regner med, at jeg smækker dem op i næste uge. Jeg skal lige have lavet noget mere mad og taget billeder af det. I dag laver jeg oksekød i karrysauce med løg og gulerødder - det smager vildt godt, og det er noget, jeg helt selv har kreeret oppe på øverste, dog med inspiration fra det kinesiske køkken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar