Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 29. juni 2010

At lege med sin computer

Ah... Har fundet det mest awesome persona til min Firefoxbrowser! Det er med Marilyn Manson, og det er monsterfedt! Jeg elsker det! I bunden står der:

"Nobody is born a fool, the fools are grown and helped to grow like weeds by institutions such as Christianity"

Det kan jeg godt lide. Jeg har også installeret en masse gadgets til Windows, så jeg har fået radio på skrivebordet, en vejrudsigt samt et analogt ur og en kalender - det er blevet vildt flot. Så har jeg sat et billede af mig selv som skrivebordsbaggrund - jeg er jo trods alt pænt lækker for tiden.

Det er sjovt at side og rode med det her. Jeg glæder mig sådan til Josephine kommer, så skal der helt klart tages billeder! Især med mit lortekamera, som har så dårligt batteri, at det kun fungerer, hvis det rent faktisk sidder i en stikkontakt... Haha. Men pyt med det. Billederne bliver nogenlunde - det er hovedsagen! Jeg vil tage en masse billeder af hende og mig sammen. Det bliver virkelig awesome! Jeg elsker det! YEAH!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar