Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 18. juni 2010

ROCK 'N' ROLL!!!

Ja. Sagen er jo den, at jeg - igen - har mistet lysten til at blogge. Eller; det passer ikke. Jeg har lyst til at blogge, men intet at blogge om. Det er jo noget skidt. What to do. Jeg ved ikke, hvorfor jeg får de her perioder. Men det er vel egentlig meget normalt? Det vil jeg da tro!

Sidder og chatter med Jo, og det er rigtig hyggeligt. Vi har det godt sammen! Jeg er glad for, at jeg har hende. Jeg har bare fået så mange dejlige venner i den tid, jeg har blogget på blog.dk, og jeg føler mig virkelig så heldig fordi jeg har fundet dem. De er alle samme fantastiske! Jeg håber at det bliver til noget, det med Cecilies og Jos besøg - det kunne være monsternice!

Jeg er forelsket i Slashs nye plade og hører ikke andet! Tænk engang. Den har manglet de sidste 10 år...! Godt den endelig kom. ROCK 'N' ROLL!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar