Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 19. juni 2010

Kom nu, brev, og bring mig gode nyheder!

Jamen, altså... Jeg kan slet ikke stoppe med at lytte det Slash-pladen! Den er bare så cool. Jeg er totalt skudt i den! Yeah! Fergie har en virkelig GENIAL rockstemme. Det har hun sgu. Hun burde droppe Black Eyed Peas og lave rockmusik. Det er hun faktisk endnu bedre til, end hun er til pop.

Jeg skal hjem hos mine forældre i morgen. Jeg glæder mig! Det er første gang, de skal se mit nyklippede garn. Ja, okay, det er så snart 3 uger siden, jeg blev klippet, men alligevel? Det er da fedt at de kan se det, mens det stadig ser godt ud! Åh... Hår. Jeg elsker mit hår. Jeg er så glad for, at jeg valgte at få det klippet hos en frisør samt få klippet etager i - jeg havde jo ellers en aftale med min mor om, at hun skulle klippe det! Men det er simpelthen blevet så flot, og det kruser ikke så meget mere. Jeg brugte næsten 10 minutter på at kigge hylderne med shampoo og stylingprodukter igennem i Superbrugsen -og de havde bare ikke noget til krøllet hår. Øv bøv. Men så må jeg undvære, indtil jeg får råd til Long Hair Curly Cream, som jeg er blevet anbefalet. Synes bare at 180 kroner er meget... Men hvis det er godt, så vil jeg da nok blive glad for det! Jeg har i hvert fald tænk mig at prøve det. Men det kan nok først blive til august, medmindre jeg får flere penge her 30. juni. Altså flere penge end jeg sædvanligvis får. Jeg har jo søgt om forhøjet pension, og jeg burde få svar inden 30. juni. Det håber jeg i hvert fald på. De afgjorde sagen den 3. juni, men der kan gå op til 4 uger, før jeg får svar. Men hvis de har afgjort sagen, og den falder ud til min fordel, vil pengene nok blive sat ind på min konto 30. juni. Men jeg har ventet og ventet på det brev. Nu er det så tæt på, at jeg næsten kan lugte det! Åh! Kom nu, brev, og bring mig gode nyheder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar