Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 7. juni 2010

Indlæg nr. 100!

Jeg hader egentlig mig selv lige nu. Først gjorde jeg en person dybt skræmt over noget, jeg sagde, så blev hun glad, men så kom jeg til at give hende megadårlig samvittighed og gik i seng uden at hun kunne nå at forklare sig. Sikke noget rod det hele... Nu har jeg ikke talt med hende siden i går. Hun har det garanteret pissedårligt... Dumme-dumme-dumme-Rikke!

Ej, hold da op, hvor mine hænder slår ud big time... Jeg har eksem overalt på hænderne, og de klør og jeg kradser. Jeg har ikke fået det undersøgt. Det var væk, da jeg kom til lægen sidst, og han sagde "kontaktallergi". Jeg skal bruge koldt vand og ikke noget sæbe, når jeg vasker hænder, gummihandsker, når jeg vasker op og latexhandsker i badet. Alt det magter jeg jo slet ikke. Det er noget eksem, jeg har haft i et par år. Det kommer, er her i et stykke tid, forsvinder i et par måneder, for så at dukke op igen. Det er værst om sommeren.

Jeg er ikke specielt imponeret over Renés høreapparater. De skal skrues op. De gør stort set ingen forskel. Irriterende, når nu han har fået dem med hjem. Nu er det snart dagen, hvor jeg skal til neurologisk ambulatorium og snakke med min neurolog. Jeg er spændt på, om jeg kommer til at eksplodere på hende. Jeg håber at jeg ikke gør. Og at René ikke gør. Jeg overvejer at slæbe svigermor med i stedet for. Hun er ikke så hidsig. Jeg vil helst ikke skabe dårlig stemning derude. Jeg skal jo komme igen. Hun har bare behandlet mig temmelig dårligt - synes jeg. Jeg har kaldt hende for en kvaksalver fordi hun er så ringe. Men ikke til hendes fjæs, for hun har ikke været til at få kontakt med. Den her tid i juni - den fik jeg i januar. Det var første tid, jeg kunne få. 24. juni. Men nu er det rykket til den 22. juni. Overlæge? Psh... Kvaksalver. Jeg siger det bare.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar