Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 13. september 2010

At arrangere fester!

For 13 dage siden målte jeg 140,5 cm om livet. Nu måler jeg 137 cm. Sådan. Yes sir. Jeg har tabt 3,5 cm!!! På freaking 13 dage! Yay! Jeg er vildt stolt af mig selv, jeg har godt nok også kæmpet for det, men det har ikke været specielt hårdt, der har været dårlige dage, men all in all har jeg sgu klaret det flot - og på 13 dage har jeg så tabt 3,5 cm. Det er fandeme flot gået af mig! Yeah baby!

René skal opereres på mandag. Det bliver spændende. Jeg ser frem til at han kommer hjem - har planlagt en fest for ham. Det tror jeg bliver rigtig hyggeligt! Jeg har kun inviteret hans forældre samt MOR, som henter ham inde på Frederiksberg (Hamlet). For mange mennesker er ikke sagen. Men jeg glæder mig ekstremt. Jeg har lavet et banner, der skal op at hænge, der kommer til at stå "Velkommen hjem", jeg bager hans yndlingskage, overvejer om jeg mon skal bage boller også, men i hvert fald kage, så laver jeg en kande kaffe og drinks af æblejuice, myntesaft og Coop Spirit Light. Det tror jeg nemlig smager rigtig godt sammen. Men jeg forsøger mig frem. Jeg har hele tirsdagen til at få orden på den slags ting.

Han bliver jo indlagt på mandag og forventet hjemkomst er 22. september, han bliver udskrevet omkring klokken 10. Så er de her lidt i 11, de er fint - jeg glæder mig super duper meget. Jeg puster balloner op og hænger rundt omkring herinde, medmindre jeg kan finde nogle serpentiner, og jeg gør rent, så her er pænt til når gæsterne kommer. De skal helst være her, når han kommer hjem. Selvfølgelig er det lidt ærgerligt, at deres bil holder på parkeringspladsen, men jeg kan jo håbe at MOR kører ham ind ad bagvejen, så han ikke kommer ud på P-pladsen. Men hvor er det dog en genial idé! Det var Bibber2000 fra blog.dk, der gav mig ideen.

Jeg glæder mig faktisk så meget til hele det her arrangement, at jeg næsten ikke tænker over, at René muligvis... Dør undervejs. Operationen er ikke dødelig, men narkosen kan jo være det. Men han dør ikke - han skal jo til fest! Hehe. Det bliver så fuckerfedt!

Menøh... Ellers sker der intet. René skal hjem til Anders på onsdag, torsdag skal vi til tandlæge og jeg skal til lægen, og så har vi weekenden til at forberede os til mandag morgen, hvor de skal køre. Det er København i myldretiden, det er noget lort, men de er jo nødt til det. Han skal være der klokken 8.

Tingene ser ud til at gå godt! Jeg glæder mig til min lille "fest"! Det er så awesome at jeg har fundet på det! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar