Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 6. september 2010

Lækker salat!

What a day! Hvepsene sværmer omkring en, så snart man stikker hovedet ud ad døren. Psh. I morgen - IGEN i morgen - stiller jeg op derovre og forventer at der kommer en og gasser det bo hurtigst muligt. Nu kan jeg ikke vente længere. Det er bare SYGT så mange hvepse, der er...! De gav mig jo myregift i fredags og forventer at jeg selv sprøjter hvepsene ihjel. Og nu er det så, at jeg kontakter dem i morgen og siger at nu ser de bare at få skaffet mig en skadedyrsbekæmper, og at det ikke kan gå hurtigt nok.

Jeg hygger mig meget godt lige nu, egentlig! Jeg har fået salat til aftensmad. jeg stegte pestomarineret kalkun på en pande og skar hvidkål, gulerødder, agurk, peberfrugt, champignoner og en avocado ud i hver især passende størrelser, og så hældte jeg kødet ned i salaten og serverede med fedtfri hvidløgsdressing. Superlækkert - og utroligt frisk! Sprødt og knasende - virkelig delikat. Homemade. Delicious!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar