Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 8. september 2010

Som et trylleslag blev 40kg til 85

Jeg... Hader mig selv. Jeg ved at jeg vil fejle min kur. Jeg har tænkt mig at fortsætte. Men jeg taber kampen. De 85 overflødige kilo are here to stay. Jeg kommer aldrig til at veje 65kg. At jeg troede at det ville være noget, jeg kunne opnå om et par år, er komplet dumt. Jeg hader mig selv. Hvorfor er jeg så fed og ulækker? Så opgivende og taberagtig? Jeg forstår ikke, hvorfor jeg ikke kan tage mig sammen og gøre noget. Det "Nej" til den gastric bypass operation slog mig ud den dag. I dag slog to ord mig ud: "slankekur igen" - IGEN. Igen. Forever and ever. Jeg bliver en af dem, der altid er på kur. En af dem, der aldrig kan slippe det igen. Jeg bliver... Åh! En taber.

Jeg har svært ved at forstå, hvordan det her gik så grueligt galt. Ja, altså, piller for 12 år siden, men ... Hvordan kunne jeg lade det komme så vidt? Jeg tænker bare over det lige nu, for det burde jeg ikke. Jeg burde ikke have ladet det komme så langt ud. Hvordan blev 40kg til 85??? Jeg er jo selv uden om det. Jeg ... Hader mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar