Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 10. maj 2023

BIRTHDAY HAUL!

 Alright, alright, alright!

Så er hele min fødselsdags-haul i hus! Så lad mig straks kaste  mig ud i det. Jeg fik dette af René:

Det er en lip tint fra Clarins, en lille krukke med shimmer dust i farven "silver" fra Nilens Jord, samt en MAC liquid eyeshadow. Og jeg kan roligt sige, at jeg er forelsket. I hvert fald i øjenskyggen. 

Af mine forældre fik jeg dette:

("Retro Love palette" fra Beauty Bay)

("Dark Fantasy palette" fra Beauty Bay)
 

("Bright 2.0" fra Beauty Bay)

("Earthy" fra Beauty Bay)

(Cream Powder Eyeshadow "Brain Freeze" fra Jeffree Star Cosmetics)

(sæt med øjenskyggebørster fra Beauty Bay)

Så gav jeg mig selv denne gave:

Jeg synes at jeg har lyst til det, så jeg tænkte "What the fuck."

Af min svigermor har jeg fået dette:

Beauty sponges, i en fancy æske og med et "æggebæger" til når jeg skal vaske en af dem. Jeg fik også dette minikøleskab:

Der er ikke super meget plads. Men der er plads til det mest vigtige. Og kan man bede om meget mere, fra et køleskab til lidt under €42.00? På den øverste hylde har jeg mine læbeprodukter, der ikke kan tåle varme, og nederst har jeg en spray med vand og en spray med aloe vera, så når det bliver alt for varmt, er det rart at det står  lige ved siden af mig. Køleskabet kan både varme og køle - men jeg kommer kun til at benytte kølesettingen. 

Anyways - det var alt det, jeg fik i fødselsdagsgave! Jeg er meget begejstret, naturligvis, og jeg skal nok fortælle mere om, hvordan det går med køleskabet. 

Hav en dejlig onsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar