Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 20. maj 2023

Vlad, Noah & Anton --> Hvem har ret?

 Hej Wordlings!

Først vil jeg lige minde jer om part 2 af Bailey Sarians 2-part serie om Stalin. Den blev uploadet i torsdags (på YouTube), og jeg sætter et link ind til den her.

Men dette indlæg handler om en anden YouTube video, jeg har set. Jeg har lagt mærke til, at folk der lægger ting op på nettet ofte ikke ved hvad de taler om. Den video, jeg hentyder til i dag, er denne, som jeg fandt i går.

Videoen hedder "Lady 'DEMON' Possessed During Satanic Celebration! Reaction!" og kan, hvis du ikke vil se den her, findes på Noah Jacob Tvs kanal. Noah Jacob er ham, der laver denne "reaction". Det er en video, hvor en mand, der hedder Vlad Savchuck fortæller om "SatanCon 2023" eller noget i den stil. 09:35 inde i videoen siger Vlad "LaVey, who is the founder  of the Church of Satan, as well as the one who wrote the book, "The Satanic Bible, he believed that people should strife for self empowerment and oursue their own desires and ambitions without being held back by society's conventions." 

Da Noah hører dette, pauser han videoen og siger dette: "You know how demonic that is for you, to just fall into every  fleshy desire you have? It'll be like a GTA world, like you're just walking down the street, you just see someone punch another, like an old lady, in the face, just because they felt like it."

Okay. Men hvad står der så i denne Satanic Bible, som jeg tilfældigvis har?

Lad os slå op i kapitlet "Some Evidence Of A New Satanic Age", og videre til side 51. Aller øverst står der dette:
Kort sagt: Vlad siger at satanister går efter deres egne ambitioner uden at tage forbehold for andre. Noah siger, at det er det samme som at man ser en eller anden slå en gammel dame i ansigtet, bare fordi man har lyst. Og i Satans Bibel står der, at du kan gøre hvad du vil, så længe du ikke gør skade på andre.  Wauw. So many different tings. Men det er  derfor kildekritik er vigtigt! Det har jeg lært nu, mere end nogensinde, fordi mange ting begynder at sive ind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar