Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 8. februar 2010

Jeg føler mig utroligt begrænset

Jeg har det godt i dag, rent psykisk, jeg er ovenpå, jeg er på toppen. Det er rart, for en gangs skyld at føle sig godt tilpas. Men der er noget, der ligger og ulmer, noget udefinerbart, men jeg tror at det er irritation over de voldsomme smerter, jeg har i ryggen. Jeg er lige nu i "behandling" med Tigerbalsam, og det tager toppen - men ikke smerten. Jeg har stadig sygt ondt.

Jeg vil dog alligevel se, om jeg formår at gå ned og handle i dag. Jeg er ikke i humør til at handle, og vi skal have så lidt, at René sagtens kan gå derned selv. Men... hvorfor skal jeg blive hjemme på grund af rygsmerter? Jeg vil ikke begrænses på grund af sådan noget idiotisk noget som rygsmerter.

Derfor vil jeg nu iføre mig sko og frakke, og så vil jeg gå ned og købe ind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar